Benim icinde agla

0 views
Skip to first unread message

here we go again here we go again

unread,
Jul 2, 2008, 5:16:12 AM7/2/08
to
SEVGİLİ YEGENİM VE AYNI ZAMAN DA GRUBUMUZUN SAHİBİ COŞKUNA



GEÇMİŞ OLSUN COŞKUN ...




--
Learn from yesterday..............*Dünden Öğren
Live for today.........................*Bugün için Yaşa
Imagine for tomorrow.............*Yarın için Hayal Kur...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
**********************************************************************************************
BİLMEM AMA FARK ETTİNİZ Mİ?
erol-BENiM_iCiNDE_AGLA.pps
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages