En İyi 100 Telefon Melodisi

0 views
Skip to first unread message

here we go again here we go again

unread,
Dec 18, 2008, 2:13:03 PM12/18/08
to




--
Kimileri Vardır
Aşkın En Yücesine Lâyıktır,
Kimileri Vardır
Aşkın En yücesini Versen de Aşağılıktır...

Bu hayat,
Yarım kalmış öykülere
Kurban gitmeyecek kadar
Güzel...!



♣♣ M ♣ U ♣ S ♣ T ♣ A ♣ F ♣ A ♣  ♣

Mail; musta...@gmail.com
       musta...@hotmail.com

Not ; Mail almak istemiyorsanız yazın..
             almak istiyorsanız da yazın (;
image00331.gif
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages