SARIŞIN SİNEMADA
Sarı$ının biri sinemaya girip, filmi seyretmek istiyodu.
Gi$eden biletini aldı.
Birkaç dakika sonra geri dönüp bir tane daha aldı.
Sonra bir bilet daha, bir daha...
Gi$edeki görevli dayanamadı;
"Hanfendi karaborsa yapıyorsun galiba. Bu kaçıncı bilet alı$ın?"
Sarı$ın: "İçeride bir deli var." dedi.
"Tam kapıdan girince biletimi yırtıyor. Bende gelip yenisini almak
zorunda kalıyorum!"
FARK
Küçük John okuldan eve gelir ve üzgün bir sekilde, "Matematik
dersinden 1 aldim" der. Babasi hemen sorar, "Neden ?" "Ögretmen 3x2
kaç eder?" diye sordu, ben de "6" dedim. Babasi hemen oglunu tasdikler
ve
"Fakat bu dogru" der. Ondan sonra da "ögretmen 2x3 kaç eder?" diye
sordu.
"Has siktir, ne farki var ki ?"
"Ben de ögretmene aynisini söyledim
TEMEL VE PERİ KIZI
temel aç bitap bir şekilde sürüne sürüne çölde yol alıyor
öldü ölecek...
birden karşısına bir peri kızı çıkıyor
"haline çok acıdım. 3 dilek hakkın var. dile benden ne dilersen"
temel düşünmüş düşünmüş
"tamam demiş. ilk dilek hakkım şu...
bana bir sürahi su ver. ama öyleki sürahi hiç boşalmasın."
peri kızı tamam diyor çok akıllıca bir seçim. sopasını sallıyor ve
pat ! sürahi ortaya çıkıyor
temel içiyor sürahi boşalıyor kendiliğinden yeniden doluyor....
peri kızı
"hadi diğer 2 dileğini de söyle artık"
temel
"sen bana bundan 2 tane daha ver... "
--
*Dün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!
OT GELDİM OT GİDİYORUM BU DÜNYADAN.....
HİÇ ANLAMIYORUM MAİLDEN... neden????
FATİH
- Abi beni niye anlamıyon, sende idrak yolları enfeksiyonu mu var?
http://www.bursaspor-bursaspor.tr.gg/http://www.arkabesli.com/http://www.ligtv.com.tr/Default.aspx?r=1&hid=33547