Özlem? ?

0 views
Skip to first unread message

here we go again here we go again

unread,
Nov 2, 2008, 2:57:39 PM11/2/08
to





 
 Özlem sevgidir…
Özlem güçtür..
Özlem varoluştur.
Özlem sevdandır..
Özlem bekleyiştir…
Özlem içindeki acıdır..
Özlem özlememeyi hasrettir..
Özlem özlemeyeni özlemektir..
Özlem özleyeni özlemektir…
Özlem gelemem diyeni bekleme güçüdür..
Özlem gidene ağıttır..
Özlem sevdana söz vermektir..
Özlem kalbine söz geçirememektir.
Özlem kaçış değil var oluştur…
Özlem çaresizlik değil çaredir..
Özlem vazgeçmemektir.
Özlem kelimelerin yetersiz kaldığı andır.
Özlem sessizliğin çığlığıdır..
Özlem yaşamındır..
Özlem gelmeyeceğini bilerek bekleyebilmektir.
Özlem siyah gecelerde siyahın izi kalabilmektir..



--
ELLER GÜNAHKAR..
DİLLER GÜNAHKAR..
BİR ÇAĞ YANGINI BU..
BÜTÜN DÜNYA GÜNAHKAR..
MASUM DEĞİLİZ HİÇ BİRİMİZ ..!


benim olan benimdir başkasının degil........................

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages