Mustafa (2008) Cam Rib ( 4 Part )

0 views
Skip to first unread message

here we go again here we go again

unread,
Dec 9, 2008, 3:59:43 PM12/9/08
to








--
Kimileri Vardır
Aşkın En Yücesine Lâyıktır,
Kimileri Vardır
Aşkın En yücesini Versen de Aşağılıktır...

Bu hayat,
Yarım kalmış öykülere
Kurban gitmeyecek kadar
Güzel...!



♣♣ M ♣ U ♣ S ♣ T ♣ A ♣ F ♣ A ♣  ♣

Mail; musta...@gmail.com
        musta...@hotmail.com

Not ; Mail almak istemiyorsanız yazın..
              almak istiyorsanız da yazın (;
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages