★HAZAN

0 views
Skip to first unread message

here we go again here we go again

unread,
Feb 12, 2008, 6:13:29 PM2/12/08
to





Yoruldum alınmaktan, kırılmaktan...




Bende hazan, bende hüzün, dert bende...



Dilerim bensiz anlayacaksın..



Ölürüm yoluna,



Sonum Olacaksın...





 



--
*Dün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!

OT GELDİM OT GİDİYORUM BU DÜNYADAN.....
                                                            HİÇ  ANLAMIYORUM MAİLDEN...  neden????
FATİH
- Abi beni niye anlamıyon, sende idrak yolları enfeksiyonu mu var?

http://www.bursaspor-bursaspor.tr.gg/


http://www.arkabesli.com/

http://www.ligtv.com.tr/Default.aspx?r=1&hid=33547
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages