Groups
Groups
Conversations
All groups and messages
Send feedback to Google
Help
Training
Sign in
Groups
Groups
Group Of The Friends
Conversations
About
Msnde Resimlerin Slayt seklinde Kaysin
0 views
Skip to first unread message
here we go again here we go again
unread,
Feb 10, 2008, 4:17:23 PM
2/10/08
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Bu program denendi çalışıyor programı kurduktan sonra
progarmın sol üst köşesinde bir bölüm var klasörler tree şeklinde MSN Pictures
Displayer diye bir klasör var oranın içine bilgisayarda kopyaladığınız resimleri klasörü
seçip yapıştırın daha sonra resimler aşağıda listelenecek resimlere tıklayıp onları
ana sahne bölümüne taşırsınız ve slaytınız hazır herkese kolay gelsin bu konuya
bakanlar ne olur bir teşekkür etsin
http://rapidshare.com/files/21456043/Install_MPD.zip
--
OT GELDİM OT GİDİYORUM BU DÜNYADAN.....
HİÇ ANLAMIYORUM MAİLDEN... neden????
FATİH
http://www.bursaspor-bursaspor.tr.gg/
http://www.arkabesli.com/
http://www.ligtv.com.tr/Default.aspx?r=1&hid=33547
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages