Msnde Resimlerin Slayt seklinde Kaysin

0 views
Skip to first unread message

here we go again here we go again

unread,
Feb 10, 2008, 4:17:23 PM2/10/08
to



Bu program denendi çalışıyor programı kurduktan sonra

progarmın sol üst köşesinde bir bölüm var klasörler tree şeklinde MSN Pictures

Displayer diye bir klasör var oranın içine bilgisayarda kopyaladığınız resimleri klasörü

seçip yapıştırın daha sonra resimler aşağıda listelenecek resimlere tıklayıp onları

ana sahne bölümüne taşırsınız ve slaytınız hazır herkese kolay gelsin bu konuya

bakanlar ne olur bir teşekkür etsin

 


--
OT GELDİM OT GİDİYORUM BU DÜNYADAN.....
                                                            HİÇ  ANLAMIYORUM MAİLDEN...  neden????
FATİH

http://www.bursaspor-bursaspor.tr.gg/


http://www.arkabesli.com/

http://www.ligtv.com.tr/Default.aspx?r=1&hid=33547
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages