Sevgililer günü [Outlook + Sees]

0 views
Skip to first unread message

here we go again here we go again

unread,
Feb 13, 2008, 6:59:14 PM2/13/08
to



 

 
                                                                             Yalnızım,sensizim,mutsuzum ve perişanım






--
*Dün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!

OT GELDİM OT GİDİYORUM BU DÜNYADAN.....
                                                            HİÇ  ANLAMIYORUM MAİLDEN...  neden????
FATİH
- Abi beni niye anlamıyon, sende idrak yolları enfeksiyonu mu var?

http://www.bursaspor-bursaspor.tr.gg/


http://www.arkabesli.com/

http://www.ligtv.com.tr/Default.aspx?r=1&hid=33547
_AAAAAA.vcf
Sevgililergunu.wav
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages