çok önemli herkese ulaştırın

0 views
Skip to first unread message

here we go again here we go again

unread,
Mar 26, 2008, 6:24:05 PM3/26/08
to



Size cumartesi günü basimdan geçen çok çirkin bir olayi anlatmak
istiyorum.Cumartesi günü 0544 243 87 83 numarali bir telefon beni
arayip adimla benle görüsmek istedigini söyledi. Bende aranan kisinin
ben oldugumu soyledigimde bana, ' Ben ..... asayisten ariyorum yaka
numaram bu deyip, bu numaradan dün aksam ............ no' lu telefona
astsubay ............ Kisiye 7 kere küfürlü mesaj atildigini ve bu
yüzdende telefonumun izlenmeye
alindigini ve hakkimda suç duyurusunda bulunuldugunu, savciliga gidip
ifade vermem gerektigi söylendi. Bende adimi bilen insan benim is ve
ev adresimide bilir böyle bir is varsa gelin beni bulun, su an size
yardimci olamam dedim. Telefonun diger ucundaki sahis ( yaklasik 45-50
yaslarinda) bana bagirmaya baslayip mecbursunuz yardimci olacaksiniz
simdi sizi ....Savciligina aktariyorum # 154 tuslayin dedi. Bende
hiçbir yeri tuslamayacagimi söyleyip baya bir bagristan sonra telefonu
kapattim.Amacim en yakin karakola gidip ilgili numarayi aratmakti. Bu
arada tesadüfen konustugum bir mahalle esnafi bunun son günlerde
defalarca yapildigini söyleyip en son bir magaza sahibinin # 154
tusladigini ve telefonu otomatikman yurtdisi görüsmelere açip yaklasik
2-3 milyarlik fatura geldigini söyledi. Karakollarin ve savciligin bu
olayla son günlerde defalarca karsilastigini ve sadece o semtte o gün
23 kez bu konuyla ilgili oradaki karakola müracaat oldugunu söyledi.
Sadece aman diyorum dostlaraman, dikkat edelim bu bir çete. :::#154
tuslaMAYIN SAKIN SAKIN KIM NE DERSE DESIN::!!

--
* Ayakkabının kalleşi ayağı arkadan vurur.


Favori posterler
Bu ay 84 musta...@gmail.com
51 cirbam
26 Dostluk
5 hakan.bo...@hotmail.com
3 bmetehan...@hotmail.com
2 oktaytosu...@hotmail.com
1 green posion
teşekürler mailleriyle katkıda bulunan arkadaşlara
uyeligimi...@gmail.com
uyeligimi...@hotmail.com
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages