Skoda Felicia

bkostas

Γεια σας παιδες!
Επειδη δεν εβρισκα αλλο σχετικο group, ειπα να στειλω εδω το μηνυμα μου
σχετικα με ενα αυτοκινητο.
Συγκεκριμενα θα ηθελα καποιος να μου πει αν τα Skoda Felicia χρονολογιας
95-96 αξιζουν σαν αμαξια ή αν παρουσιαζουν προβληματα. Γενικα εχει κανεις
εμπειρια? Ακουω διαφορες γνωμες, οπως οτι ειναι πολυ δυνατα και αξιοπιστα,
αλλα και απο την αλλη οτι χαλανε ευκολα και εχουν αδυναμο κινητηρα. Τι λετε
εσεις? Απ' οτι ξερω εχει κινητηρα VW. Ειναι αξιοπιστος αυτος ο συνδιασμος
Skoda-VW? Ο κινητηρας περιεχει πολλα ηλεκτρονικα μερη ή ειναι κατα
μεγαλυτερο μερος μηχανικος? Δεν ξερω αν παιζει ρολο αλλα ενδιαφερομαι για
ενα Skoda Felicia 1.3 GLXi.

thanks in advance!

andreasp

"bkostas" <bko...@mycosmos.gr> wrote in message

> [...]
> εμπειρια? Ακουω διαφορες γνωμες, οπως οτι ειναι πολυ δυνατα και αξιοπιστα,
> αλλα και απο την αλλη οτι χαλανε ευκολα και εχουν αδυναμο κινητηρα.
Οτι εχουν αδυναμο κινητηρα ειναι σωστο, το οτι χαλανε δεν εχω τιποτα
ιδιαιτερα κακο.

Γιατι δεν πας να παρεις ομως ενα καινουργιο Fabia που και πολυ καλο αμαξι
ειναι και φτηνο ειναι και μπολικες δοσεις κανουν?

Ανδρέας

bkostas

Γιατι δεν διαθετω πολλα φραγκα και δεν ειμαι σε θεση να πληρωνω μια ζωη.

--

------------------------------------
Make Unlimited phone calls from your PC to ANY phone in the World!
"andreasp" <andr...@freemail.gr> wrote in message

manu

Ρε Κωστάκη, ρε αγόρι μου σήμερα είδα στον δρόμο έναν παπούκα με ένα Felicia
και θυμήθηκα εσένα που προσπαθείς να βγάλεις άκρη. Ρε Κωστή κοίτα ρε γαμώτο
και τίποτα άλλο, μπορεί να βρεθεί κάτι. Εξ άλλου το μεταχειρισμένο θα το
πληρώσεις cash ενώ ένα καινούργιο, με δόσεις και θα είσαι και ξέγνοιαστος.
manu

"bkostas" <bko...@mycosmos.gr> wrote in message

bkostas

Δεν μιλαω για κανενα παλιο μοντελο και πιστευω και εσυ να εννοεις το Felicia
και οχι το Favorit. Επισης κοιταζα για μοντελο 97-00 και GLXi. Βγαζει 72
"γαιδουρια" και γαμαει το αμαξακι (εχω παρει αρκετες φορες βολτα ενα
τετοιο). Γενικως προτιμω τα Skoda γιατι ειναι σκυλια αμαξια, με αρκετα
μεγαλους χωρους για μικρο-μεσαια και φυσικα πολυ φθηνα.
Οσο για το Fabia, αυτο παει 3500000 χωρις τους τοκους που θα εχω απο τα
γραμματia

Αντε bye

La Serpiente

On Wed, 29 Aug 2001 02:57:18 +0300, "George A. Michalopoulos"
<geo...@michalopoulos.gr> wrote:

>to 1970 enas trakare ton patera mou apo deksia, pou ka8otan o mikros mou
>adelfos..
>to Skoda 105L egine mo*&*i alla o mikros den epa8e tipote.
>o pateras mou to 8ewrhse 8ayma, kai ektote agorazei monon Skoda.

Πολύ μου αρέσει αυτό το attitude. Φαντάζομαι, ακόμα περισσότερο, θα αρέσει και
στον Χριστόδουλο! :-)

George A. Michalopoulos

"La Serpiente" <serp...@revolucion.ve> wrote in message

καταλαβαίνεις πως έχεις να κάνεις με μιά οικογένεια που _σιχαίνεται_ αυτή τη
μάρκα, αλλά παρόλα αυτά νομίζω πως το Οκτάβια είναι καλή ευκαιρία...
Εδώ έχει και πάρα πολλά ταξί Οκτάβια, οπότε υποθέτω πως για να τα αγοράζουν
οι ταρίφες, θα είναι και ανθεκτικά...
και βέβαια με φτηνά ανταλλακτικά...

Απόστολος Νιαούρης

Parto kai mi to skeftesai kan.Einai katse kala aftokinito(Eidika to
1.8T).Kai einai kai Volkswagen(H dikia mou oikogeneiaki paradosi).Aksizei
kathe draxmi tou(h mallon kathe euro tou)

koscko...@gmail.com

Τα φελιτσια ειναι οτι καλυτερο
Σκυλι ευκολο στο σερβις 68 πονι στον 1,3 τον τσεχικο
θΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ
Δεν εχω να πω κατι περισσοτερο
Να το προσεχεις μονο απο μαλακες μαστορους γτ πολλοι νομιζουν πως το ξερουν ενω κανουν μαλακιες
Much love from a proud owner of two felicias
Και ενος Favorit