Ταινιες Πορνο.

andreasp

Καποτε ακουστηκε οτι οι Μεγαλες Ελληνιδες Star (Βουγιουκλακη, Φονσου) ειχαν
κανει ταινιες πορνο. Ξερει κανεις που μπορουμε να τις βρουμε?

Ανδρέας

George Α. Michalopoulos

On Fri, 2 Mar 2001 12:40:07 +0200, "andreasp" <andr...@freemail.gr>
wrote:

>Καποτε ακουστηκε οτι οι Μεγαλες Ελληνιδες Star (Βουγιουκλακη, Φονσου) ειχαν
>κανει ταινιες πορνο. Ξερει κανεις που μπορουμε να τις βρουμε?

πορνό όχι, ρεαλιστικός κινηματογράφος ονομάζεται...
Για την Βουγιουκλάκη δεν ξέρω, και ούτε πιστεύω να βρείς τίποτε..
Οι Φόνσου και Ανουσάκη είχαν κάνει κάτι "το κορίτσι και το άλογο",
"διαμάντα στο γυμνό κορμί της", κλπ..

Μιά τέτοια ταινία είχε γυρίσει και η Ντενίση, αλλά λένε πως έχει
αγοράσει όλες τις κόπιες..

Παλιά, όταν ο Δήμος Θεσσαλονίκης αναμετέδιδε επίγεια το δορυφορικό
RTL, έδειχνε πότε-πότε κάτι τέτοιες ελληνικές παραγωγές. Με πολλούς
ξένους ηθοποιούς όμως...
Εντύπωση μου είχε κάνει μία, με τον Ηλία Λογοθέτη.. είχε σκηνές σε
ρυάκια, σπηλιές, κλπ..

La Serpiente

On Fri, 2 Mar 2001 12:40:07 +0200, "andreasp" <andr...@freemail.gr> wrote:

>Καποτε ακουστηκε οτι οι Μεγαλες Ελληνιδες Star (Βουγιουκλακη, Φονσου) ειχαν
>κανει ταινιες πορνο. Ξερει κανεις που μπορουμε να τις βρουμε?

Πορνό; Μη τρελλαθούμε.

Τώρα αν σε μια-δυο ταινίες της Φόνσου ο ενδυματολόγος είχε μια μινιμαλιστική
άποψη, ο σκηνοθέτης είχε επιρροές από τον ιταλικό νεορεαλισμό και τον Παζολίνι
κ.ο.κ. ε, δεν θα της πάρουμε και το κεφάλι.

Message has been deleted

andreasp

"Titanas" <tit...@otenet.gr> wrote in message
> Pera apo ta sosta sxolia twn paidiwn, mporeis na tis breis sta video
> club Halley

Τι ειναι αυτα ? Στο Internet ελεγα αν θα μπορουσα να το βρω...

Ανδρέας

Kwsths

egw exw thn aporia giati na 8eleis na tis deis

On Fri, 2 Mar 2001 20:08:41 +0200, "andreasp" <andr...@freemail.gr>

Yiannis Pratikakis

"Kwsths" <kws...@hotmail.com> wrote in message

> egw exw thn aporia giati na 8eleis na tis deis

gia na dei pws gyrizan taineies ekeinh thn epoxh !!!!
akou erwthsh

La Serpiente

On Fri, 02 Mar 2001 20:30:20 +0200, acinetobacter <bts...@aias.gr> wrote:

> Έχω την εντύπωση ότι η Φόνσου έχει γυρίσει πορνό με όλη την έννοια
>της λέξης..

Κάπου είναι και θέμα γούστου, άποψης και... απωθημένων :-)

Το 1900, του Μπερτολούτσου, έχει μια σκηνή με τον Ντε Νίρο και τον Ντεπαρντιέ
(και μια που δεν θυμάμαι καθόλου) η οποία είναι πορνό κανονικά και με το νόμο.
Όποιος έχει τη ταινία καταλαβαίνει. Αλλά δεν στέκεται κανένας εκεί, εκτός ίσως
ίσως τον ψυχοπαθή.

Αμφιβάλλω αν υπάρχει έλληνας ή ελληνίδα ηθοποιός, με κάποιο όνομα εννοώ, που
να έχει γυρίσει παρόμοια σκηνή.

Δημήτρης Μαγαράκης

> Αμφιβάλλω αν υπάρχει έλληνας ή ελληνίδα ηθοποιός, με κάποιο όνομα εννοώ, που
> να έχει γυρίσει παρόμοια σκηνή.

Τις περισότερες φορές οι εξαιρετικά τολμηρές σκηνές ήταν ντουμπλαρισμένες. Η ταινία
γυριζόταν και παιζότανε σαν τολμηρή στην Ελλάδα. Μετά προσθέτανε πιο τολμηρές και ίσως και
πορνό σκηνές με άλλες γυναίκες που δεν φαινόταν καλά το πρόσωπό τους και τις στέλνανε στο
εξωτερικό. Μία γνωστή ηθοποιός είχε κάνει παλιά μήνυση σε εταιρία για το θέμα αυτό.

Πάντως για πραγματικό πορνό όπως το εννούμε σήμερα, κι εγώ δεν πιστεύω οτι έχουν παίξει οι
γνωστές φίρμες. Εδώ γυμνόστηθη βγαίνει σήμερα η τελευταία κομπάρσα να κάνει ένα μπανάκι
στην τελευταία ερημιά και οι κωλοφυλάδες την ξεφτιλίζουν. Αν υπήρχε έστω και μία φίρμα θα
την είχαν ξεσκίσει.
--
Δημήτρης Μαγαράκης di...@ath.forthnet.gr

George Α. Michalopoulos

On Fri, 02 Mar 2001 22:35:02 +0200, La Serpiente <p...@revolucion.ve>
wrote:

>Όποιος έχει τη ταινία καταλαβαίνει. Αλλά δεν στέκεται κανένας εκεί, εκτός ίσως
>ίσως τον ψυχοπαθή.

τώρα που είπες την λέξη "ψυχοπαθής" ένα φλάς άστραψε μέσα μου...
Είχα έναν συμμαθητή λίγο πυροβολημένο, που ήθελε σώνει και καλά να
κάνουμε παρέα στο δημοτικό και στο γυμνάσιο...
Ηταν καλός μαθητής, αλλα΄λίγο σπασίκλας, και εν πάσει περιπτώσει
κανένας δεν ήθελε να τον κάνει παρέα...

Έγινε δάσκαλος λοιπόν, και πρίν από μερικούς μήνες, θα τον θυμάστε που
"κατέλαβε" ένα δημοτικό σχολείο, διώχνοντας τον Διευθυντή, και
αναλαμβάνοντας δικτατορικά την Διεύθυνση αυτός...
Βέβαια τον μαζέψανε πάραυτα...

Λέτε λοιπόν και ο δικός μας "ψυχοπαθής" να το έπαθε έτσι; Επειδη όπως
λένε οι φήμες είναι κοντόχοντρος δεν τον έπαιζαν τα παιδιά μικρό, είχε
και κανέναν άτυχο έρωτα στην Ακαδημία, ίσως να έπεσε και σε κανέναν
βαρβάτο Μοιραλιώτη στον στρατό, και voila... τον τρώμε στην μάπα
εμείς..

George Α. Michalopoulos

wrote:

>Το 1900, του Μπερτολούτσου, έχει μια σκηνή με τον Ντε Νίρο και τον Ντεπαρντιέ

>(και μια που δεν θυμάμαι καθόλου) η οποία είναι πορνό κανονικά και με το νόμο.

αχα... εκεί που τους κουδουνάει στον αχυρώνα ?
τι μου θύμισες τώρα...

μια φορά είχα ξεχάσει τον Καλλιγούλα του Τίντο Μπράς στο βίντεο..
το βλέπει η μάνα μου, βλέπει σοβαρούς ηθοποιούς, και πατάει το play...

είχε πλάκα, γιατί όταν άρχισαν οι πίπες, άρχισε να ψάχνει έντρομη το
κοντρόλ να το σταματήσει (της το είχαμε κρύψει με τον αδελφό μου) ;)))

Kwsths

ti na deis mwre?
elafry kits porno?

Kwsths

kala sygkrineis to 1900 me ta ektrwmata toy 70 tou ellhnikoy
kinhmatografoy?

Yiannis Pratikakis

> ti na deis mwre?
> elafry kits porno?

ola exoun thn ais8htikh tous

Verloc

wrote:

>Τι ειναι αυτα ? Στο Internet ελεγα αν θα μπορουσα να το βρω...

Κάνε request στο alt.binaries.multimedia.erotica !!!

Titanas

The Freak wrote:

> ntrepesai na pas na rwthseis??? mpaineis mesa, koitas deksia,
> aristera, pisw sou, plhsiazeis synomwtika ton ypallhlo kai tou
> psh8yrizeis sto auti "thn paparhga, thn kalh"

Mega Channel - Aparadektoi ;-p

--

I'm a bit lisper 1010100110100111101001100001110111011000011110011

Verloc

On Fri, 02 Mar 2001 13:13:44 +0200, George Α. Michalopoulos
<geo...@michalopoulos.gr> wrote:

>Εντύπωση μου είχε κάνει μία, με τον Ηλία Λογοθέτη.. είχε σκηνές σε
>ρυάκια, σπηλιές, κλπ..

Τη θυμάμαι. Πρωταγωνίστρια ήταν η Γκιζέλα Ντάλι και νομίζω ότι έπεζε
και ο Γιώργος Μούτσιος.

La Serpiente

On Sat, 03 Mar 2001 13:03:26 +0200, Kwsths <kws...@hotmail.com> wrote:

>kala sygkrineis to 1900 me ta ektrwmata toy 70 tou ellhnikoy
>kinhmatografoy?

Επεσήμανα μια σκηνή από μια καλή ταινία με καστ διεθνούς εμβέλειας, σε
αντιδιαστολή με την απουσία τέτοιων σκηνών από την ελληνική παραγωγή.

mixanodigos

Θα ξεπετσιαστείτε ρεεεεε...!!! :)))

Mixanodigos
www.tsaftsuf.gr

George Α. Michalopoulos

On Sat, 03 Mar 2001 14:10:32 +0200, acinetobacter <bts...@aias.gr>
wrote:

> Εμ μετά πώς να μην πάθει εγκεφαλικό η γυναίκα;; ;-)

νομίζω πως το βράδυ που έπαθε το εγκεφαλικό, είχε δεί τις "Προσκοπίνες
του Μπέβερλυ Χίλλς" σε κάποιο τοπικό κανάλι...

ας πρόσεχε...

andreasp

"Kwsths" <kws...@hotmail.com> wrote in message

> egw exw thn aporia giati na 8eleis na tis deis

Εχω βαλει ενα στοιχημα με εναν φιλο... εγω λεω οτι υπαρχουν και αυτος οχι!
εξαλου ειμαι και περιεργος...

Ανδρέας

andreasp

"The Freak" <sp...@otenet.gr> wrote in message

> ntrepesai na pas na rwthseis??? mpaineis mesa, koitas deksia,
> aristera, pisw sou, plhsiazeis synomwtika ton ypallhlo kai tou
> psh8yrizeis sto auti "thn paparhga, thn kalh"

Δεν εχω τετοια προβληματα, αλλα δεν νομιζω οτι τα video club στην Ελλαδα θα
εχουν τσοντα με την βουγιουκλακη!

Ανδρέας

andreasp

> ase pou mporei na peseis se kamia psycho fan ths bougiouklakh kai na
> sou spasei kamia kasseta sto kefali!

Αυτο ομολογουμενως δεν το ειχα σκεφτει! :-))

Ανδρέας

fotak...@gmail.com

nikoli...@gmail.com

nikoli...@gmail.com

Τη Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2001 - 12:40:07 μ.μ. UTC+2, ο χρήστης andreasp έγραψε:

nikoli...@gmail.com

mariak...@gmail.com

stef...@gmail.com

dmali...@gmail.com