ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ ΑΕΡΟΣ VS ΙΟΝΙΣΤΕΣ

Fani

Άκουσα για κάποια μηχανήματα "Καθαριστές Αέρος" με τουλάχιστον 3 φίλτρα που
κάνουν δουλειά (καθαρίζουν τον αέρα) όσον αφορά καπνό από τσιγάρο, οσμές
κουζίνας και γενικά πολύ πιο καθαρό αέρα στο σπίτι.
Κάνουν παρόμοια δουλειά με τους ιονιστές; Είναι αξιόπιστα;
Μήπως κάποιος έχει κάποια εμπειρία; Αξίζει η αγορά ενός τέτοιου μηχανήματος
για ένα σπίτι καπνιστών; Μήπως έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Brand name;
Εντυπώσεις;
Thanks!

stratari

"Fani" <x...@net.gr> wrote in message news:1203328436.683202@athprx03...
> ¶κουσα για κάποια μηχανήματα "Καθαριστές Αέρος" με τουλάχιστον 3 φίλτρα

Πήρα ένα μηχάνημα της Delongi για το καπνιστήριο του σχολείου. Δεν έχω μαζί
μου τον τύπο αλλά κατά 99% είναι αυτό:
http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?1295
Κάνει δουλειά. Με 5-6 καπνιστές στο χώρο και στην πρώτη σκάλα έντασης δεν
αφήνει τον καπνό να μαζευτεί. Ο ιονιστής του ενεργοποιείται ανεξάρτητα και
διώχνει επαρκώς τη μυρωδιά. Κάνει όμως αρκετό θόρυβο, ακόμη και στην 1η
σκάλα.
Στη θέση sleep δεν ακούγεται αλλά και δεν πετυχαίνει πολλά.

Yianni

Ιονιστής απορρίπτεται. Στην ουσία ιονίζει τα σωματίδια που κολλάνε σε
κουρτίνες, τοίχους, κλπ. Έτσι τα αντικείμενα του χώρου γίνονται το "φίλτρο".
Ένα σύστημα σαν το Delonghi είναι καλό. Μειονέκτημα ότι το carbon φίλτρο θα
θέλει συνεχώς αλλαγή.
Προσωπική γνώμη είναι ότι χρειάζεται ηλεκτροστατικό φίλτρο +(προαιρετικά)
φίλτρο άνθρακα.
Δυστυχώς δεν υπάρχουν εύκολα στο εμπόριο μικρές συσκευές με ηλεκτροστατικό
φίλτρο. Όχι κάποια που είναι τέτοιου τύπου
http://www.electrostatic-filter.com/lifetime.htm . Τα πραγματικά
ηλεκτροστατικά φίλτρα δουλεύουν έστι
http://www3.telus.net/chemelec/Projects/Electrostatic/Electrostatic.htm .
Πάντως με ενδιαφέρει και έμένα αν βρεθεί κάτι.

Αν ξέρει κανείς Ιταλικά, νομίζω ότι αυτά ειναι πραγματικά ηλεκτροστατικά
φίλτρα.
http://www.deparia.com/prodciv/genius/genius.htm
http://www.deparia.com/prodciv/ala/ala.htm

--

Yianni
jir9...@yahoo.gr (αφαιρέστε τον αριθμό εννιά από το email)

"stratari" <stra...@otenet.gr> wrote in message

Fani

Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
Με ηλεκτροστατικό φίλτρο βρήκα αυτό της Daikin:
http://www.dim-technoenergy.gr/full_product.php?prod_id=d1
που μάλλον κάνει καλή δουλειά. Yianni, μπορείς να του ρίξεις μια ματιά,
ειδικά στο φίλτρο Νο. 6 και να μου πεις άν είναι αυτό;
Βέβαια, η τιμή του είναι 4πλάσια από του Delongi :
http://www.naidos.com/gallery/index.php?action=showpic&cat=1&pic=38
αλλά αναφέρει ότι είναι εντελώς αθόρυβο...
Stratari, όταν λες αρκετό θόρυβο, τόσο ώστε να μην μπορείς καν να μιλήσεις;
Για τα Phillips μήπως έχετε ακούσει κανένα σχόλιο;
Thanks again...

"Yianni" <9jir...@yahoo.gr> wrote in message

Fani

Και εδώ μιλάει για ηλεκτροστατικό φίλτρο σε πολύ καλύτερη τιμή
http://www.consumer.philips.com/consumer/el/gr/consumer/cc/_productid_AC4062_00_GR_CONSUMER/AC4062

Η γνώμη σας;

stratari

"Fani" <x...@net.gr> wrote in message news:1203408630.228093@athprx04...

> Stratari, όταν λες αρκετό θόρυβο, τόσο ώστε να μην μπορείς καν να
> μιλήσεις;
Στην 1η σκάλα έντασης (έχει 3) ακούγεται σαν ένα δυνατό αερόθερμο ή μεγάλο
σεσουάρ.

Yianni

Μάλλον φαίνεται ότι το βρήκες!

> ειδικά στο φίλτρο Νο. 6 και να μου πεις άν είναι αυτό;

Φαίνεται να είναι αυτό. Δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου, αλλά 99,9%
φαίνεται να είναι το πραγματικό ηλεκτροστατικό φίλτρο. Το είδα καλύτερα εδώ
http://www.air-purifiers-uk.co.uk/contents/en-uk/Daikin-MC707-operation-manual.pdf
σελίδα 14 που δείχνει πώς να το καθαρίσεις. Φαίνεται ότι έχει τα
νήματα/σύρματα ιονισμού και πίσω το σύστημα με μεταλική σχάρα στην οποία
κολλά η σκόνη. Και το αναφέρει σαν "ιονιστής πλάσματος - ηλεκτροστατικό
φίλτρο" (plasma -λάθος λέξη-, προφανώς υψηλή τάση).
Σε ποιό μαγαζί το βρήκες (στο link που δίνεις;) και πόσο (φαντάζομαι δεν
υπάρχει περίπτωση να κοστίζει κάτω από 500 ευρώ!).
Από φίλτρα βέβαια το παρακάνει!
Τώρα για το θόρυβο που ρώτησες, φαντάζομαι πάνω-κάτω όλα θα έχουν ίδια
στάθμη θορύβου. Δεν γίνεται να έχεις μεγάλη παροχή αέρα που να περνά
εσωτερικά από συσκευή και από φίλτρα χωρίς θόρυβο. Προφανώς για χαμηλό
θόρυβο θα πρέπει να δουλεύει σε silent ή χαμηλή κλίμακα.

--

Yianni
jir9...@yahoo.gr (αφαιρέστε τον αριθμό εννιά από το email)

Yianni

Χμμμ, δεν είμαι σίγουρος για το αν χρησιμοποιεί πραγματικό ηλεκτροστατικό
φίλτρο. Στο ηλεκτροστατικό φίλτρο, το ένα τμήμα πρέπει να συνδέται σε
αρνητική τάση και να είναι αγώγιμο.
Στη φωτογραφία (binaries) ονομάζει ηλεκτροστατικό φίλτρο το τελικό φίλτρο
που αλλάζεται κάθε χρόνο.
Το κοίταξα αναλυτικά, δεν καταλαβαίνω αν δεν το δώ από *πολύ* κοντά (εννοώ
εσωτερικά). Αν κάποιος άλλος ξέρει ας μας πει.

--

Yianni
jir9...@yahoo.gr (αφαιρέστε τον αριθμό εννιά από το email)

"Yianni" <9jir...@yahoo.gr> wrote in message

Fani

Ευχαριστώ πάρα πολύ!
Ναι, το βρήκα στο link που δίνω, στα 560 Ευρώ.
Θα ψάξω και στην αγορά της Θεσσαλονίκης μήπως το πετύχω φθηνότερα και θα σας
ενημερώσω.
Στο μεταξύ, στα binaries έβαλα το manual του αντίστοιχου καθαριστή της
Phillips. Αναφέρει πάλι ηλεκτροστατικό φίλτρο που το ονομάζει ESP. Πως σου
φαίνεται;
Η τιμή αυτού του καθαριστή αέρος της Phillips δεν ξεπερνά τα 250 Ευρώ, αν
και το επίπεδο θορύβου είναι 4πλάσιο σε σχέση με το Daikin. Παρ'όλα αυτά,
είναι σίγουρα πιο οικονομικό και αν κάνει δουλειά μάλλον θα το προτιμήσω.
Θέλεις να του ρίξεις μια ματιά και να μου πεις τη γνώμη σου και γι'αυτό;
Thanks...

> [...]

Yianni

Kάτι ακόμα. Παρατηρώ ότι υπάρχουν πολλές συσκευές που δουλεύουν με
φωτοκαταλύτη. Eνώ το Philips χρηστιμοποιεί μια περίπου αντίστοιχη μέθοδο.
Sorry, αλλά δεν καταλαβαίνω ακριβώς πώς δουλεύουν και δεν μπορώ να
συγκρίνω. Ίσως να είναι η τέλεια μέθοδος ίσως και πατάτα.
Θέλει αρκετό χρόνο για ψάξιμο αν η φωτοκατάλυση είναι καλή μέθοδος και
πώς δουλεύει.

--

"Fani" <x...@net.gr> wrote in message news:1203497371.719761@athprx04...

> [...]

Fani

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την πολύτιμη βοήθεια. Τώρα πάνω-κάτω ξέρω τί ψάχνω.
Καιρός να βγω για ψώνια!

> [...]

as...@uom.edu.gr

Καλημέρα,επειδή ενδιαφέρομαι τώρα κι εγώ για καθαριστή αέρα, και παρακαλουθώντας την συζήτηση είδα ότι ασχολήθηκες αρκετά μπορείς να με ενημερώσεις σε παρακαλώ από την εμπειρία σου? Σ΄ευχαριστώ. Μελίνα