Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

indexing

0 views
Skip to first unread message

acinetobacter

unread,
Dec 31, 2009, 6:53:22 AM12/31/09
to

οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½:

οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½. οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ 500οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ mp3, οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ (οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ xp).

οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½. οΏ½οΏ½ filename? οΏ½οΏ½ id tag? οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½?
οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ (οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½), οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½
οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ indexing οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ (οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½
2-3-4 οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ 300-500gb mp3), οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½).

οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½? οΏ½οΏ½ xp, οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½.

--

acinetobacter@linux
bas...@DELETETHISacinetobacter.gr

Takis1820

unread,
Dec 31, 2009, 8:57:10 AM12/31/09
to
Τετοια ωρα τετοια λογια. Δεν ειναι δυσκολο. Οποιο προγραμμα εχεισ
βαλτο να δη τον σκληρο και απο εκει διαλεγεισ τι θα παιζει.
Winamp, Win media player, κανουν την δοθλεια. Τωρα αν εχεισ καιρο το
MP3PRO Tractor DJ ειναι υτπεροχα προγραμματα για τετοια δουλεια.
Προλαβαινεις?
Καλη Χρονια

On Dec 31 2009, 10:53 pm, acinetobacter <basi...@koko.gr> wrote:
> Ζητείται γρήγορη και βρώμικη απάντηση:
>
> το βράδυ ένας φίλος κάνει πάρτυ στο σπίτι του. Θα του πάω έναν
> εξωτερικό 500άρη δίσκο γεμάτο με mp3, για να παίξει μουσική από
> δαύτον (θα κουμπωθεί πάνω σε ένα ρημάδι που έχει xp).
>
> Θέλω με κάποιον τρόπο να μπορούμε να ψάχνουμε και να βρίσκουμε
> γρήγορα μουσικά κομμάτια. Με filename? Με id tag? Και με τα δυο?
> Δεν ξέρω ποιο είναι προτιμότερο (φαντάζομαι το τελευταίο), πάντως
> ενδιαφέρει συν τοις άλλοις το indexing να γίνει γρήγορα (μέσα σε
> 2-3-4 ώρες για 300-500gb mp3), όχι σε κάνα διήμερο).
>
> Πώς να κάνω το παραπάνω? Σε xp, υπενθυμίζω.
>
> --
>
> acinetobacter@linux
> basi...@DELETETHISacinetobacter.gr

0 new messages