Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Thunderbird 3.0

0 views
Skip to first unread message

Andreas

unread,
Dec 21, 2009, 12:37:21 PM12/21/09
to
Στον Thunderbird 3.0 δεν υπάρχει (ή δεν τη βρήκα?) η δυνατότητα user και
pass κατά την είσοδο? (κάτι σαν τις "ταυτότητες" και τους κωδικούς
εισόδου που έχει το ΟΕ)
Βρήκα μόνο ένα πρόσθετο μάστερ κωδικό που όμως είναι μόνο πλας για την
λήψη των μέιλς...
Αν κάποιος μετά το άνοιγμα του Thunderbird 3.0 πατήσει "άκυρο" στον
μάστερ παςς, δε θα λάβει μεν τα νέα μέιλ, αλλά άνετα μπορεί να διαβάσει
όλα τα εισερχόμενα-εξερχόμενα...
Κακό αυτό...
Κάποια λύση θα υπάρχει φαντάζομαι ε?
(το πρόσθετο StartupMaster 1.1 που μάλλον είναι για κωδικό εισόδου δεν
είναι συμβατο με τον 3,0)
Κάποιος έμπειρος επί του Θαντερμπέρντεος ας προτείνει τα μαστ πρόσθετα
και κάποια λύση για πάνω από έναν user..
Επίσης δεν είναι συμβατό και το contacts_sidebar... υπάρχει άλλο?
0 new messages