Εγκατάσταση Google Chrome

filaraki

Προσπαθώ να εγκαταστήσω το Chrome αλλά μου βγάζει error 7. Υπήρχε και κάποια
στιγμή το είχα βγάλει. Είχα διαγράψει και τά πάντα από Chrome στην registry
και όλους τους σχετικούς φακέλλους (Chrome, Application data κλπ) Δυστυχώς
δεν γίνεται τίποτε. Εχω ενα Laptop HP G62 windows 7. Επειδή υπάρχει λόγος να
εγκαταστήσω τον συγκεκριμένο browser και επειδή υπήρχε παλαιότερα και
δούλευε κανονικά θα με εξηπηρετούσε πολύ αν κάποιος μπορέσει να με βοηθήσει.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Message has been deleted

filaraki

Ο "The Freak" έγραψε στο μήνυμα

On Thu, 27 Sep 2012 21:35:02 +0300, filaraki wrote:

> δεν γίνεται τίποτε. Εχω ενα Laptop HP G62 windows 7. Επειδή υπάρχει λόγος
> να

gia na apokleisoume ta profanh, auto to exeis kanei?

http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=117807

Το πρώτο πράγμα που έκανα Freak

boti...@gmail.com