Τηλεφωνικός κατάλογος ολόκληρης της Ελλάδος σε ACCESS

ckabi

"Ο Τηλεφωνικός κατάλογος ολόκληρης της Ελλάδος σε ACCESS. (Πάνω από πέντε
εκατομμύρια τηλέφωνα.)"

Ξέρετε πού μπορώ να το βρώ;

Ευχαριστώ

Grokos

Ο "ckabi" <melody...@pathfinder.gr> έγραψε στο μήνυμα

Ante kai to brhkes.
Ksereis posa Mb 8a einai ????

La Serpiente

On Sun, 5 Oct 2003 16:43:07 +0300, "Grokos"
<nospams$1geo2$rge3$_4$rok5$kos6$@hotmail.com> wrote:

>Ante kai to brhkes.
>Ksereis posa Mb 8a einai ????

Συμπιεσμένα με rar γύρω 200MB.

Raoul

"La Serpiente" <serp...@revolucion.ve> wrote in message

> On Sun, 5 Oct 2003 16:43:07 +0300, "Grokos"
> <nospams$1geo2$rge3$_4$rok5$kos6$@hotmail.com> wrote:
>

> Συμπιεσμένα με rar γύρω 200MB.

70MB νομίζω ότι ήταν συμπιεσμένη. (αυτή που δίνανε μαζί με ένα πρόγραμμα
αναγνώρισης κλησης)
Μήπως μιλάς για κάποια πιο καινούρια?

Mick

Kai eixe na enhmerw8ei apo to 1995
"Raoul" <raoul...@DELmsn.com> wrote in message

--
Posted at NEOLEA.NET nntp server
All Greek newsgroups are available at nntp://news.neolea.net

Raoul

"Mick" <mi...@freemail.gr> wrote in message news:3f80...@news.Neolea.Net...

> Kai eixe na enhmerw8ei apo to 1995

ναι δεν το συζητάω... Ήταν παλιά, ήθελε αλλαγή των τηλεφώνων σε 10ψήφια,
έπιανε τεράστιο χώρο, οποιαδήποτε μαγάλη αλλαγή θέλει πολύ χρόνο για να
γίνει (πχ έβγαλα την ψυχή του επεξεργαστή και του δίσκου μέχρι να αλλάξω τα
τηλέφωνα σε 10ψήφια) κτλ.

Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει να την έχει κανείς στο δίσκο. Από το ιντερνετ
μπορεί να βρεί όποιο τηλέφωνο θέλει από τον ονομαστικό/χρυσό οδηγό του οτε.
Εγώ την είχα γράψει σε ένα cd, το οποίο δε θυμάμαι καν πού βόσκει. Εντελώς
άχρηστη!

andreasp

"Raoul" <raoul...@DELmsn.com> wrote in message

Πως την ειχες ξεκλειδωσει και εκανες τις αλλαγες στα νουμερα?
Ειχε Password αν θυμαμαι καλα.

Raoul

"andreasp" <alternate-R...@freemail.gr> wrote in message

> Πως την ειχες ξεκλειδωσει

Κάποιος είχε στείλει το password. Δεν το θυμάμαι, αλλά και δε νομίζω να το
έχω κρατήσει γιατί τη database την είχα βάλει στο mysql (δεν έχω κρατήσει το
αρχείο access). Από ό,τι θυμάμαι ήταν μια ημερομηνία γέννησης.

>και εκανες τις αλλαγες στα νουμερα?

Τις αλλαγές στα νούμερα τις έκανα με ένα script σε php. Στην access δεν
μπορούσα να βγάλω άκρη με τη βοήθεια για τη VBA, παρόλο που ξέρω visual
basic...(εύκολο θα είναι , απλά εγώ δεν έχω ιδέα από vba, ούτε ασχολήθηκα
ποτέ εκτός από πολύ απλά πράγματα, ούτε έχω βρει
πουθενά κανένα manual ή βιβλίο στο στυλ του manual για php, στο οποίο
βρίσκεις τα πάντα σε dt). Από την άλλη έχω την εντύπωση ότι στο mysql όλα
έγιναν πολύ πιο γρήγορα από ότι στην access, παρόλο που πήρε 5-6 ώρες για να
γίνουν όλες οι αλλαγές.

Αλλά γενικά επιμένω ότι η database αυτή είναι *εντελώς* άχρηστη, παλιά, αργή
και πιάνει τσάμπα το χώρο στο δίσκο. Στο ιντερνετ ο οτε έχει πολύ καλό
search για τηλέφωνα.

La Serpiente

On Sun, 5 Oct 2003 20:18:45 +0300, "Raoul" <raoul...@DELmsn.com> wrote:

>70MB νομίζω ότι ήταν συμπιεσμένη. (αυτή που δίνανε μαζί με ένα πρόγραμμα
>αναγνώρισης κλησης)
>Μήπως μιλάς για κάποια πιο καινούρια?

Δεν αναφέρομαι σ' αυτήν, αλλά στην κανονική του ΟΤΕ του 2001, όμως έχεις
δίκιο. Ο κατάλογος επαρχίας με περίπου 3 εκατομμύρια εγγραφές βγαίνει 36M.

La Serpiente

On Mon, 6 Oct 2003 01:07:03 +0300, "Raoul" <raoul...@DELmsn.com> wrote:

> [...]
>γίνει (πχ έβγαλα την ψυχή του επεξεργαστή και του δίσκου μέχρι να αλλάξω τα

Μα δεν χρειάζεται να τα αλλάξεις!

Φτιάχνεις ένα query όπου έχεις ένα υπολογιζόμενο πεδίο της μορφής
"2" & [area] & "0" & [telnum]

Το αντίστροφο θα ήταν ενοχλητικό. Να έχεις μια βάση με τα νούμερα δεκαψήφια
και να θες να κάνεις έρευνα με βάση τον υπεραστικό κωδικό.

Sarothron

| Στο ιντερνετ ο οτε έχει πολύ καλό search για τηλέφωνα.

Αρκεί να μην ψάχνεις το τηλέφωνο κάποιας δημόσιας υπηρεσίας (ή τη
διεύθυνση της, βάζοντας σαν στοιχείο το τηλέφωνο). Αφού μένεις στη
Θεσσαλονίκη, βρες σαν τεστ:

1) τη διεύθυνση π.χ. της Α' Δ. Δευτ. Εκπαίδευσης

2) το ίδιο από το 231-0540033 (γραμματεία)

Μετά, πες μας τις εντυπώσεις σου.

Raoul

"Sarothron" <a...@amatiatula.gu> wrote in message

1) αργεί υπερβολικά η σελίδα. Αργούσε, αλλά νόμιζα ότι η καθυστέρηση ήταν
μικρότερη
2)από το όνομα δεν το βρήκα
3)από τηλέφωνο μου έβγαλε "Δημόσιες Υπηρεσίες", πατάω "more" και
περιμένω.....περιμένω....
..
περιμένω....
και μου έβγαλε 1024 εγγραφές.....
...παρατηρώ ότι έχει αρκετά τηλέφωνα από κάθε υπηρεσία σε πολλές εγγραφές.
Με βάση το όνομα δηλαδή αποκλείεται να βρεις οποιαδήποτε πληροφορία. Και τα
έχει τόσο χύμα που είναι καλύτερα να τηλεφωνήσεις στο 131 και να πληρώσεις
ακούγοντας το "είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε".
Αίσχος!!!
Το χειρότερο όμως θα είναι να πάρεις τελικά τηλέφωνο μετά από όλα αυτά και
να μην το σηκώνουν ή να μιλάει συνεχώς...

Εντάξει, το παίρνω πίσω. Για εύρεση πληροφοριών για δημόσιες υπηρεσίες και
για οτιδήποτε άλλο μάλλον, πλην ιδιωτών, η online υπηρεσία του οτε φαίνεται
να έχει τα χάλια της...
:-)

Το ερώτημα όμως είναι, στην database που λέμε υπάρχουν αυτά τα τηλέφωνα?

Raoul

> [...]
δεκαψήφια
> και να θες να κάνεις έρευνα με βάση τον υπεραστικό κωδικό.

Περίμενε λίγο ωρε Serpiente. Τα γράφεις περιληπτικά. Δεν είμαι και κανένας
master of disaster στις databases. Συνήθως πάω μέσω... Μαρόκου... :-))

Τα [area] και [telnum], από το παραπάνω υπολογιζόμενο πεδίο, σου τα ζητάει
έτσι? Τα κριτήρια πώς είναι?
Εφόσον οι τηλ. αριθμοί είναι του στυλ 031654321 σε text πεδίο του πίνακα,
πώς σου δείχνει το τηλ. νούμερο αφού τρέξεις το query? Το δείχνει
2310654321?

Όταν λες "το αντίστροφο θα ήταν ενοχλητικό" τι εννοείς?
Please explain

Με βάση τον υπεραστικό κωδικό θα έψαχνα κάπως έτσι :
SELECT * FROM grtelbook WHERE LastName LIKE "ΧΑΤΖΙΑΒΑΤ%" AND TELNo LIKE
"2310%"

και θα άλλαζα το ΧΑΤΖΙΑΒΑΤ και το 2310 κάθε φορά

Sarothron

[Είμαι σατανικός, το ξέρω. Ευχαριστώ πειραματόζωο μου ;)]

Ωραία, τώρα μπορούμε να βρίσουμε ομαδικά τα @#@#$@#% τα σκριπτς
τους και το τεμπελόσκυλο που σκέφτηκε να βάλει (μην ξεχνάμε, οι
περισσότεροι έχουν 56άρα σύνδεση) τον κόσμο να κατεβάζει ~1
μεγάβυτο για να βρεί _ένα_ στοιχείο! Ακόμα ένας υποψήφιος για τη
μηχανή του κιμά.

Raoul

> [...]
> περισσότεροι έχουν 56άρα σύνδεση) τον κόσμο να κατεβάζει ~1
> μεγάβυτο για να βρεί _ένα_ στοιχείο! Ακόμα ένας υποψήφιος για τη

λολ!! :-)

La Serpiente

On Mon, 6 Oct 2003 17:41:31 +0300, "Raoul" <raoul...@DELmsn.com> wrote:

>Εφόσον οι τηλ. αριθμοί είναι του στυλ 031654321 σε text πεδίο του πίνακα,
>πώς σου δείχνει το τηλ. νούμερο αφού τρέξεις το query? Το δείχνει
>2310654321?

Δεν είναι έτσι, γιατί εγώ αναφέρομαι στο cd του ΟΤΕ.

Εκεί λοιπόν, με το παλιό σύστημα αριθμοδότησης, υπάρχουν τρεις βάσεις: Αθηνών,
Θεσσαλονίκς και Επαρχίας. Στις δύο πρώτες φυσικά το πρόθεμα είναι δοσμένο.
Στην επαρχία το τηλέφωνο αποτελείται από δύο πεδία, το area που είναι ο
υπεραστικός κωδικός χωρίς μηδέν μπροστά, και το telnum.

Ξέχασα να πω ότι όλα τα πεδία ειναι text...

>Όταν λες "το αντίστροφο θα ήταν ενοχλητικό" τι εννοείς?
>Please explain

Με αυτή τη μορφή δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να κάνεις μετατροπές από και προς
το όποιο νέο σύστημα αριθμοδότησης. Συν ότι το πεδίο area επιτρέπει να κάνεις
ταχύτερες αναζητήσεις. Και μπορείς σπάσεις την επαρχία σε μικρότερες βάσεις
για κάθε νομό.

>Με βάση τον υπεραστικό κωδικό θα έψαχνα κάπως έτσι :
>SELECT * FROM grtelbook WHERE LastName LIKE "ΧΑΤΖΙΑΒΑΤ%" AND TELNo LIKE
>"2310%"

Βλέπεις; Ψάχνεις όλη τη βάση στα κουτουρού. Ενώ αν είχε διατηρήσει το πεδίο
area και φυσικά το είχε index θα είχες ένα query (ας το πούμε the)
SELECT * FROM grtelbook WHERE area = "31"

και με ένα δεύτερο

SELECT * FROM the WHERE κλπ

>και θα άλλαζα το ΧΑΤΖΙΑΒΑΤ και το 2310 κάθε φορά

Το θέμα είναι ότι όπως είναι αυτή η βάση που λες, θα ψάχνεις από την πρώτη
μέχρι την τελευταία γραμμή.

La Serpiente

Σαπφούς 44

Φυσικά δεν φταίει ο ΟΤΕ αν κάποιος ψάχνει για Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο
όνομα ή στο επώνυμο. Ας του έκοβε να ψάξει στη δίευθυνση. Όχι πως έτσι θα βρει
κανείς το τηλέφωνο ή τη διεύθυνση. Η αρχή όμως είναι το ήμισυ του παντός.

Δείτε το screenshot στο grk.binaries ("Πως ΔΕΝ σχεδιάζεται μια βάση") και θα
καταλάβετε πόσο δίκιο έχουν όσοι ψεγουν τον Διαφωτισμό και τις παραφυάδες του.

Raoul

> [...]
βρει
> κανείς το τηλέφωνο ή τη διεύθυνση. Η αρχή όμως είναι το ήμισυ του παντός.

Με τη διαφορά ότι στο site http://www.whitepages.gr/gr/index.jsp δεν μπορείς
να ψάξεις με τη διεύθυνση (κάτι που είναιφυσιολογικό). Εκτός από
όνομα/επώνυμο, έχει ένα πεδίο "ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ή Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ (ΚΕΦΑΛΑΙΑ)" από το
οποίο πάλι δεν βρίσκεις τίποτα για δημόσια υπηρεσία.

Άρα για να γίνει μια κάποια αρχή, θα πρέπει κάποιος:
-είτε να ξέρει ένα τηλέφωνο δημόσιας υπηρεσίας και να ψάξει για αυτό, οπότε
θα του εμφανιστεί η εγγραφή με τις δημόσιες υπηρεσίες
-είτε να προσευχηθεί για να του έρθει η επιφώτηση να γράψει "ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ" (το ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ είναι πολύ δύσκολο για να το καταλάβει η
μηχανή αναζήτησης), οπότε θα του εμφανιστούν οι "κουρτίνες" 1-5. Στο σημείο
αυτό στρίβει ένα νόμισμα και προχωρεί ακάθεκτος.

Από ότι φαίνεται, μάλλον πρέπει να πετύχεις την πρώτη λέξη της εγγραφής για
να βγάλει αποτέλεσμα η μηχανή αναζήτησης. Φτου και είπα ότι είναι και καλή
!!!!

> [...]
θα
> καταλάβετε πόσο δίκιο έχουν όσοι ψεγουν τον Διαφωτισμό και τις παραφυάδες

μου αρέσει που μιλάς με αποδείξεις :-)

Raoul

> Δεν είναι έτσι, γιατί εγώ αναφέρομαι στο cd του ΟΤΕ.

τότε η συζήτηση έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα και μόνο, γιατί αναφερόμαστε σε
διαφορετικές βάσεις. :-)
Για αυτή, στην οποία αναφέρομαι εγώ, είχε κυκλοφορήσει ένα λινκ εδώ στο ng.
Ήταν 70ΜΒ συμπιεσμένη και δινόταν μαζί με ένα πρόγραμμα αναγνώρισης κλήσης
από κάποιο site.
Είχε πάνω από 5000000 εγγραφές σε έναν πίνακα για όλη την Ελλάδα. Ο πίνακας
είχε 4 πεδία: επώνυμο, όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο (σε μορφή 031654321).

Αντιλαμβάνομαι ότι αυτή η διαμόρφωση μειώνει την ταχύτητα αναζήτησης και
αυξάνει το μέγεθος της βάσης λόγω των επαναλαμβανόμενων κωδικών περιοχής,
λόγω του ότι ο κωδικός περιοχής είναι μαζί με το τηλέφωνο και τέλος, λόγω
του ότι βρίσκονται όλες οι εγγραφές στον ίδιο πίνακα. Για τους
επαναλαμβανόμενους κωδικούς περιοχής δεν μπορεί να γίνει τίποτα άλλο από
αυτό που είπες: να φύγουν δηλαδή αυτοί από αθήνα/θεσσαλονικη και ίσως και
από κάποιες άλλες μεγάλες πόλεις, όπου θα εννοούνται, και να φύγουν επίσης
το αρχικό "2"ή"0" και το τελικό "0"(αν υπάρχουν) από τους υπόλοιπους, οι
οποίοι θα χωριστούν από τα τηλ.νούμερα.
Το να δώσουμε ID σε κάθε κωδικό περιοχής και να βάλουμε όλους τους κωδικούς
και τα IDs σε έναν άλλον πίνακα και επομένως στους πίνακες με τα στοιχεία
του κάθε ατόμου να χρησιμοποιούμε το ID του κωδικού περιοχής για
εξοικονόμηση χώρου δε συμφέρει στην προκειμένη περίπτωση.
Για να γλυτώσουμε το ψάξιμο σε έναν τεράστιο πίνακα, τον χωρίζουμε σε
μικρότερους, όπως είπες.
(σου τα γράφω αυτά για να δεις ότι το έχω κατανοήσει το ζήτημα του μεγέθους
της βάσης και του χρόνου αναζήτησης)

Στη βάση που έχω εγώ, έχοντας μια λίστα με όλους τους κωδικούς περιοχής (που
κάπου την έχω αυτή), πιστεύω ότι όλες αυτές οι αλλαγές είναι θέμα χρόνου και
όχι τόσο δυσκολίας για να γίνουν.

> [...]
κάνεις
> ταχύτερες αναζητήσεις. Και μπορείς σπάσεις την επαρχία σε μικρότερες

ναι, αφού είναι σε χωριστά πεδία ο κωδικός περιοχής και το τηλέφωνο, το
παραπάνω υπολογιζόμενο πεδίο που έγραψες είναι απολύτως κατανοητό.

Πάντως, εκτός από το "παίζω και μαθαίνω", μια τέτοια βάση στο δίσκο εμένα
μου φαίνεται άχρηστη.

Sarothron

> [...]
| δίευθυνση. Όχι πως έτσι θα βρει κανείς το τηλέφωνο ή τη
| διεύθυνση. Η αρχή όμως είναι το ήμισυ του παντός.

Μισό λεπτό, μιλάγαμε για αναζήτηση στο whitepages.gr. Εκεί,
υπάρχουν τα εξής πεδία:

1) Επώνυμο/Ονομασία
2) Όνομα
3) Πατρώνυμο
4) Περιοχή
5) Κωδικός
6) 0+Τηλέφωνο

Στο παράδειγμα μου, προφανώς θα βάλει κάποιος "Α' ΔΔΕ" (το γράφω
σύντομα) στο πεδίο 1 ή το τηλέφωνο στα πεδία 5, 6 (γιατί έτσι
λειτουργεί το σύστημα). Δεν υπάρχει πεδίο διεύθυνσης (την οποία και
ψάχνουμε). Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι βλακώδες να ψάχνει κάποιος
για "ΔΔΕ" αν ψάχνει τη ΔΔΕ. Αυτή είναι η ονομασία, έτσι έπρεπε να
έχει καταχωρηθεί. Όταν ψάχνουμε για τον Αλέκο Παπαδόπουλο, δε
βάζουμε "κλανιάρης" στο πεδίο 1, βάζουμε "Παπαδόπουλος". Από εκεί
και πέρα, εκείνοι είναι υπεύθυνοι για να φροντίσουν πιθανές
ανορθογραφίες, τονισμούς κ.ο.κ. Επίσης, όταν κάποιος 56άρης
χριστιανός ή μουσουλμάνος πατήσει στο "υπηρεσίες δημόσιες" και του
κολλήσει το σύμπαν για 5 λετπά, δε φταίει ο ΟΤΕ; Μήπως δεν κατάλαβα
κάτι εγώ;

mucca_pazza

No-1276 Ο Τηλεφωνικός κατάλογος ολόκληρης της Ελλάδος σε ACCESS. (Πάνω από
πέντε εκατομμύρια τηλέφωνα.)

http://www.geocities.com/romanosite/

cd ellhnika

ts-ts-ts shame to me !!!!

Ο "La Serpiente" <serp...@revolucion.ve> έγραψε στο μήνυμα

Sarothron

| Με τη διαφορά ότι στο site http://www.whitepages.gr/gr/index.jsp
| δεν μπορείς να ψάξεις με τη διεύθυνση (κάτι που
| είναιφυσιολογικό).

Την πάτησες κι εσύ. Λόγω προχωρημένης νύστας, η λάμψη ήρθε λίγο
πριν πατήσω το σεντ. Ετσι που το έθεσε βέβαια (διεύθυνση, δεν
υπάρχει στο 'ντερνε), ήταν εύκολο να πέσουμε να τον φάμε ;)

Raoul

> Την πάτησες κι εσύ.

πρέπει να δεις *και* τη φωτό στα binaries για να καταλάβεις πλήρως το πνεύμα
του μηνύματος. Δηλαδή πρέπει να διαβαστεί όλο μια φορά και μετά να αρχίσει η
απάντηση :-)

> Λόγω προχωρημένης νύστας

κι έλεγα:
μήπως είμαι ο μόνος που ψοφάω από νύστα αυτή την ώρα??

Καληνύχτα σας

ckabi

Krima omos poy den andigrafei cds para mono se gnostous....

Ο "mucca_pazza" <ruf...@b-online.gr> έγραψε στο μήνυμα

ckabi

Όσο είναι. τι να γίνει...
Τη θέλω για ένα προγραμμα αναγνώρισης κλήσης που έχω φτιάξει

Ο "Grokos" <nospams$1geo2$rge3$_4$rok5$kos6$@hotmail.com> έγραψε στο μήνυμα

ckabi

έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο για ένα προγραμμα αναγνώρισης κλήσης που
φτιάχνω;

Raoul

"ckabi" <ck...@hol.gr> wrote in message

> έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο για ένα προγραμμα αναγνώρισης κλήσης που
> φτιάχνω;

όχι, σίγουρα σ' αυτή την περίπτωση είναι απαραίτητη η database. Εγώ εννοούσα
να έχει κάποιος μόνο τη βάση και να ψάχνει τηλέφωνα εκεί. Σ' αυτή την
περίπτωση τη θεωρώ άχρηστη.
Θα δουλεύει και με pstn γραμμή το πρόγραμμά σου?

m@nos

Μπορώ να ρωτήσω κάτι; Ευχαριστώ :-)
Την "βάση" θα την χρησιμοποιήσεις για λογαριασμό σου;
Θα την εκμεταλευτείς (εμπορικά) μέσω του προγράμματός σου, ή θα είνα
freeware (Πρόγραμμα και Βάση);
Υπ' όψιν όποια και να είναι η επιλογή σου είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σεβαστή, απλά πρέπει
να ξέρεις ότι κάτι παίζει....
Θα επανέλθω μετά την απάντησή σου, ok;

--
m@nos
Dominus Illuminatio Mea

Ο φίλτατος ckabi <ck...@hol.gr> ανάφερε:

Posted at NEOLEA.NET nntp server

Minotavrs Fr

polia waraia den stelneis kai to thlefwno me email ...
"mucca_pazza" <ruf...@b-online.gr> wrote in message
> [...]

giwr...@gmail.com

Mpori kapoios na Mou still Kai mena ti basi tin psaxnw Kero thx

charis...@gmail.com

Τη Κυριακή, 5 Οκτωβρίου 2003 - 1:01:23 μ.μ. UTC+3, ο χρήστης ckabi έγραψε:
> "Ο Τηλεφωνικός κατάλογος ολόκληρης της Ελλάδος σε ACCESS. (Πάνω από πέντε
> εκατομμύρια τηλέφωνα.)"
>
> Ξέρετε πού μπορώ να το βρώ;
>
> Ευχαριστώ

HANDELS AND HANDELS A.E Εμπορια ειδων Κιγκαλεριας Λ.Καραμανλη 183

tron...@gmail.com

tron...@gmail.com

βαρταμτζης γεωργιος σινδος

kalogi...@gmail.com

pbou...@gmail.com

On Sunday, October 5, 2003 at 1:01:23 PM UTC+3, ckabi wrote:
> "Ο Τηλεφωνικός κατάλογος ολόκληρης της Ελλάδος σε ACCESS. (Πάνω από πέντε
> εκατομμύρια τηλέφωνα.)"
>
> Ξέρετε πού μπορώ να το βρώ;
>
> Ευχαριστώ

Υπαρχει καπου που μπορω να το καταβαζω;

harryto...@gmail.com

On Sunday, 5 October 2003 20:01:23 UTC+10, ckabi wrote:
> "Ο Τηλεφωνικός κατάλογος ολόκληρης της Ελλάδος σε ACCESS. (Πάνω από πέντε
> εκατομμύρια τηλέφωνα.)"
>
> Ξέρετε πού μπορώ να το βρώ;
>
> Ευχαριστώ
Γεράσιμος κοστης

harryto...@gmail.com

Ανο γερακάρη Κεφαλλονιά

teliosa...@gmail.com

Τη Κυριακή, 5 Οκτωβρίου 2003 - 1:01:23 μ.μ. UTC+3, ο χρήστης ckabi έγραψε:

sp.ama...@gmail.com

παπιτσα αικατερινη ν.αμισοσ δραμα

gree...@gmail.com

Αζησακος αλεξανδρος μελισσα λαρισας

aant...@gmail.com

demetroul...@gmail.com

Stylianos Karagiannis

On Sunday, October 5, 2003 at 12:01:23 PM UTC+2, ckabi wrote:
> "Ο Τηλεφωνικός κατάλογος ολόκληρης της Ελλάδος σε ACCESS. (Πάνω από πέντε
> εκατομμύρια τηλέφωνα.)"
> Ξέρετε πού μπορώ να το βρώ;
> Ευχαριστώ

Τελικά το βρηκες? το θέλω και εγω!