Γραμματοσειρά παλιας γραφομηχανής;

Japetus

Γνωρίζετε καποια γραμματοσειρά που να μοιαζει στις παλιες γραφομηχανές (και
να ειναι monospaced φυσικα). Θα με ενδιέφερε και πολυτονική μια και σχεδόν
όλες οι παλιες -μηχανικές- γραφομηχανες ήταν τέτοιες..

Dimitris M

Η Times και η Souvenir μοιάζουν νομίζω, αλλα δεν είναι monospaced φυσικά. Οι
courrier μόνο είναι monospaced και ελάχιστες άλλες αν είναι, το αναφέρουν
στο όνομά τους. Πάντως, αν θυμάμαι κάπου έχω δει γραμματοσειρά "typewriter"
αλλα όχι στα Ελληνικά. Δεν μπαίνεις στη Magenta να ψάξεις;
--
Dimitris M dio...@ath.forthnet.gr
αφαιρέστε τα δύο ταφ πριν το παπάκι απο την διεύθυνση

Ο "Japetus" <jap...@frimeil.gr> έγραψε στο μήνυμα

Japetus

H Magenta δεν εχει κατι, και καναδυο αλλες ελληνικες εταιριες που ειδα ουτε
εκει μπορεσα να βρω καισχετικο, αλλα παλι κοιτουσα μονο για πολυτονικες..

"Dimitris M" <som...@yahooo.com> wrote in message

Mystras

courier new. Βρες μια αγγλική και μετάτρεψέ
τη σε ελληνική. Πιθανόν να υπάρχει
λογισμικό.

kater...@gmail.com