ti mporo na balo pano ston amd gia na min exo problima apo to asimi (thermiki silikoni)

1 view

Papafio

Aug 12, 2002, 3:25:21 PM8/12/02
ti mporo na balo pano ston amd gia na min exo problima apo to asimi
(thermiki silikoni)

orck

Aug 12, 2002, 4:21:08 PM8/12/02
δεν καταλαβα τι θελεις να πεις
η σιλικονη ειναι ενα πραγμα σαν κρεμα (ασπρο η καλυτερα με ασημι 10%) και
μπαινει αναμεσα στην ψυχτρα και τον επεξεργαστη
ΠΡΕΠΕΙ να βρισκεται εκει στην μικροτερη δυνατη ποσοτητα
ενα πολυ λεπτο φιλμ ειναι αρκετο, περισσοτερη ποσοτητα δεν κανει καλο

"Papafio" <in...@hol.gr> wrote in message

Papafio

Aug 12, 2002, 5:49:49 PM8/12/02
ayto pou 8elo einai oti epidi exo kapsei 2 cpu intel 1900+ epidi to asimi
pige sta L11 k.a ayta siderakia ta opoia einai ta "reymata". ston
tomshardware otan kanei hacking to athlon bazei kati pou miazei me zeloteip
alla to zeloteip logika ua liosi. ayto pou 8elo einai kati me to opoio
naprostateyontai ta siderakia toy AMD.

orck

Aug 13, 2002, 3:39:03 AM8/13/02
αν οντως εκαψες P4 εισαι πρωτοπορος :)
μεχρι τωρα και ο ιδιος ο tom ελεγε οτι ο επεξεργαστης δεν καιγεται με τιποτα
απλα ριχνει ταχυτητα
δεν εχω ασχοληθει παραπανω περα του οτι πρεπει να βαλεις την ελαχιστη ποσοτητα
αν μπορεις στειλε λινκ με αυτο που λες, δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα

"Papafio" <in...@hol.gr> wrote in message

Papafio

Aug 13, 2002, 9:12:58 AM8/13/02
den ekapsa p4 ekapsa amd 1900+ des binaries ti enoo

orck

Aug 13, 2002, 10:01:45 AM8/13/02
παραστατικο το σχεδιακι ...ΜΠΑΜ :)
απ' οτι καταλαβα δεν θες να παει η σιλικονι σε καποια κενα σημεια που εχει ο
επεξεργαστης
απλο ειναι
πασαλειψε το δαχτυλο σου με την σιλικονη (εξαιρετικα λιγη ποσοτητα) και βαλε
εκει ακριβως που θες
δεν εχω υποψην μου κατι πιο εξειδικευμενο για αυτην την δουλεια αλλα και το
δαχτυλο ειναι μια χαρα (αρκει να θυμασαι οτι θελει πραγματικα λιγο- να φαινεται
ο πυρηνας μεσα απο την σιλικονη τοσο λιγο θα βαλεις θα ειναι ημιδιαφανες)
ε μετα απο αυτο οσο και να πιεσει η ψυχτρα δεν θα παει πουθενα
παντως και ζελοτειπ να βαλεις δεν θα παθει τιποτα γιατι δεν εχει υψηλες
θερμοκρασιες εκει

"Papafio" <in...@hol.gr> wrote in message

Papafio

Aug 13, 2002, 10:14:36 AM8/13/02
diladi sto gyro gyro den exei toso megales thermokrasies???
mporei na doulepsei kala o cpu me toso ligo silikoni. ego panta ebaza poli.

"orck" <or...@freemail.gr> wrote in message

Yianni

Aug 13, 2002, 1:37:33 PM8/13/02
Eπίσης μπορείς να βάλεις "κανονική" σιλικόνη χωρίς ασήμι. Αν και έχει λίγο
μικρότερη θερμοαγωγιμότητα (0,5 αντί 0,2 με ασήμι) η κανονική σιλικόνη
(άσπρη?) δεν είναι ηλεκτρικά αγώγιμη και δεν βραχυκυκλώνει. Επίσης βάζεις
πολύ λίγη όπως αναφέρθηκε.

--

Yianni
i...@mailbox.gr.gr (remove the second .gr)

--

"Papafio" <in...@hol.gr> wrote in message

Yianni

Aug 13, 2002, 1:41:59 PM8/13/02
χμ, τώρα που είδα το σχέδιο που κάνει μπάμ... μισή σταγόνα μόνο στο κέντρο
είναι ΠΟΛΥ!!! Υπολογίζω περίπου 0,1 σταγόνας!

--

Yianni
i...@mailbox.gr.gr (remove the second .gr)

--
"Yianni" <i...@mailbox.gr.gr> wrote in message

orck

Aug 13, 2002, 3:44:16 PM8/13/02
οσο θες βαλε αλλα θα εχεις καλυτερα αποτελεσματα με την ελαχιστη ποσοτητα
επειδη δεν ειναι τιποτα τελειο οι επιφανειες του επεξεργαστη-ψυχτρα δεν ειναι
εντελως λιες αλλα εχουν μικρες ανωμαλιες (δεν φαινονται με το ματι) εκει αν δεν
βαλεις κατι θα μεινει αερας που εχει μεγαλη θερμικη αντισταση (δηλαδη δεν
μεταφερει τοσο καλα την θερμοτητα) ετσι βαζουμε σιλικονη η οποια απλα πρεπει να
καλυπτει τα κενα για να μην μεινει αερας

περιφεριακα του επεξεργαστη εχει μεν υψηλη θερμοκρασια (για το δαχτυλο σου)
αλλα δεν εχει καμια σχεση με την θερμοκρασια του πυρηνα δεν το εχω δοκιμασει
ποτε αλλα δεν νομιζω να λιωσει ζιλοτειπ

Papafio

Aug 13, 2002, 5:16:09 PM8/13/02
> [...]
σου)
> αλλα δεν εχει καμια σχεση με την θερμοκρασια του πυρηνα δεν το εχω

kai ego etsi nomizo, giati sto videaki toy tomshardware bazei ena zeloteip
gia na profilajei ta siderakia poy molis braxykyklose gia na min pa8oun
tipota.

Yianni

Aug 13, 2002, 6:21:47 PM8/13/02
και ένα εξαιρετικό υλικό για κάλυψη των επαφών (βραχυκύκλωμα) είναι η
σιλικόνη-κόλλα που είναι αντοχής για 300 C και χρησιμοποιείται στα ηλ.
σίδερα, κλπ, τη ζητάς σαν "σιλικόνη αντοχής σε υψηλή θερμοκρασία".

Papafio

Aug 13, 2002, 8:43:56 PM8/13/02
diladi mporeis na tin baleis kai jeniazeis. yparxei ena problima an tin
baleis kai spasei "krak" o diaolos to podari toy kai eisai stin eggyisi ti
kaneis "mi friends"

"Yianni" <i...@mailbox.gr.gr> wrote in message

Yianni

Aug 13, 2002, 9:03:31 PM8/13/02
Γι' αυτό την πρότεινα δεν έχει μεγάλη κολλητική ικανότητα. Ξεκολλά εύκολα
τραβώντας την με το χέρι. Χρησιμοποιείται σε σημεία που απαιτείται
στεγανοποίηση αντί τσιμούχας (γι' αυτό δεν χρειάζεται να κολλά καλά).
Υπάρχει σε καταστήματα ανταλλακτικών για πλυντήρια, ηλ. σίδερα, αλλά
φαντάζομαι και σε μαγαζιά που πουλάνε ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

--

Yianni
i...@mailbox.gr.gr (remove the second .gr)

--

"Papafio" <in...@hol.gr> wrote in message

Papafio

Aug 14, 2002, 8:12:34 AM8/14/02
gia na eimaste kai kalymenoi. kai den afinei simadia kai einai kalyteri lisi
apo to zeloteip.
ok 8a to psajo

"Yianni" <i...@mailbox.gr.gr> wrote in message

Dimitris M

Aug 17, 2002, 5:06:20 PM8/17/02
Ηρθα για μια μέρα στην Αθήνα και βαλθήκατε να με συγχίσετε.

1. Δεν ξέρω τι σκατά μάρκα ασημοσιλικόνη χρησιμοποιήσατε, αλλα αυτή που χρησιμοποιώ εγώ
μετρημένη με υπερευαίσθητο αγωγιμόμετρο (Fluke 8050A) έχει μηδενική αγωγιμότητα. Για να
καταλάβετε πόσο ευαίσθητο είναι μετράει αγωγιμότητα ακόμα και σε πλαστικά.

2. Αν η σιλικόνη φτάσει εκεί κάτω που υπάχει η ευαίσθητη περιοχή που λες, τότε κάτι ΠΑΡΑ
πολύ λάθος κάνεις στην ποσότητα της σιλικόνης. Η ποσότητα για τον AMD είναι όσο μια
σταγόνα. Το περίσσεμα θα το ξεράσει γύρω - γύρω απο τον πυρήνα περιμετρικά και για μισό το
πολύ χιλιοστό. Επι πλέον, η περιοχή αυτή δεν θερμαίνεται (μόνο ο πυρήνας θερμαίνεται,
τουλάχιστον σημαντικά). Αν όμως βάλεις μια γκουμούτσα σιλικόνη. τότε θα μεταφέρεται
θερμότητα απο τον πυρήνα και σ' αυτές τις περιοχές που αλλοιώς πιθανόν να ήταν πιο κρύες.

3. Είτε βάλεις ασημοσιλικόνη είτε κανονική δεν θα υπάρξει διαφορά στην θερμοκρασία του
επεξεργαστή πάνω απο 0,3 βαθμούς. Ο λόγος είναι οτι η πίεση που ασκείται στο στρώμα
σιλικόνης είναι τεράστια με αποτάλεσμα να μένει εξαιρετικά λεπτό στρώμα (με την προϋπόθεση
οτι είναι η "λεπτή" κάπως ρευστή σιλικόνη και όχι η χοντρή).

Παρακαλώ να μην περιμένετε διάλογο πάνω σ' αυτά γιατί θα λείπω τις επόμενες μέρες
--
Dimitris M dio...@ath.forthnet.gr
(αφαιρέστε το διπλό τ απο την διεύθυνση)

scooby

Aug 13, 2002, 2:05:23 PM8/13/02
On Mon, 12 Aug 2002 22:25:21 +0300, "Papafio" <in...@hol.gr> wrote:

>ti mporo na balo pano ston amd gia na min exo problima apo to asimi
>(thermiki silikoni)

h lysh opws soy eipan einai elaaaaxisth posothta kai 8a eisai ok..

Twra s'oti afora genikoteres zhmies, proswpika skopeyw na balw kati paromoio
san ayton ton xalkino spacer:
http://www.thermaltake.com/products/accessories/simXp.htm

..idiws gia ton thoroughbred (o opoios einai shmantika mikroteros apo toys
prohgoymenoys), 8ewrw kati tetoio prostateyei ton epe3ergasth apo to na spasei
ean tyxon o anemisthras soy 3efygei kai pathsei monopanta..

--
Posted at NEOLEA.NET nntp server
All Greek newsgroups are available at nntp://news.neolea.net