Всім вам я глибоко вдячний

1 view

Andrew Grigorenko

to Фонд Генерала Петра Григоренка
Сьогодні, 6 вересня 2020 року, мені виповнилося 75 років. У світлі того, що всього лише чотири дні тому світ відзначав 75-ти летіe закінчення Другої Світової війни, мій ювілей не здається такою вже визначною подією. Проте в житті окремої людини три чверті століття дуже примітна життєва віха.
День для мене тільки починається я вже встиг отримати численні привітання від родичів, друзів і навіть незнайомих. Всім вам я глибоко вдячний. У ближайші дні я постараюся відповісти на ваші привітання в індивідуальному порядку.
Андрій П. Григоренко
Andrew P. Grigorenko
President of General Petro Grigorenko Foundation
www.grigorenko.org