VE Day

1 view

Andrew Grigorenko

to Фонд Генерала Петра Григоренка
VE Day
8 травня ось уже майже 60 років мені сумно. Раніше це траплялося на 9 травня, так як і більшість підданих комуністичної імперії, я був в полоні совкової пропаганди і назвав радянсько-нацистський період Другої Світової Війни Великої Вітчизняної Війною. Куди поділася наша логіка і здоровий глузд, що б іменувати один період на одному з фронтів загальної світової бійні якимось пропагандистським гаслом? Тільки масовим психозом, який продовжує культивуватися комуністичними нащадками кривавих комуністичних режимів, можна це пояснити.
Однак мії  смуток не про те. Мії смуток за загиблими і покаліченимі війною незалежно від етнічного і релігійного походження. І мії особливий смуток про моїх численних родичів, включаючи мого старшого брата (гвардії старшого сержанта, кавалера ордена Слава), моєї матері (гвардії старшого сержанта, орденоносицю), мого батька (гвардії генерала, професора військової академії, ветерана радянсько-японського і радянсько нацистського військових зіткнень Другої Світової Війни, орденоносця). Смуток про пролитої моїми рідними крові змішалась з гнівом проти режиму, який заплатив моїм рідним в'язницями, а всім ветеранам зневагою і неповагою.
Слава героям!
Вічна пам'ять загиблим.

Andrew P. Grigorenko
President of General Petro Grigorenko Foundation
www.grigorenko.org