Володимир Буковський

1 view

Andrew Grigorenko

to Фонд Генерала Петра Григоренка

Всього кілька годин тому я отримав сумну звістку, що мій старий друг Володя Буковський при смерті, а о 7 годині 32 хвилини за Нью Йоркському часу фатальне: "Володя помер сьогодні 27 жовтня близько 10:30 за лондонським часом.Час похорону поки не визначено ".Я поки не знаходжу слів, щоб висловити адекватно мій жаль від цієї втрати, якій, я упевнений, ділять зі мною численні друзі Володимира і мільйони тих, які ніколи не знали його особисто.
Прощай, любий друже. Нехай земля буде тобі пухом.

Андрій Григоренко

Andrew P. Grigorenko
President of General Petro Grigorenko Foundation
www.grigorenko.org

Myroslav Marynovych

to Andrew Grigorenko
Хай з Богом спочиває! Він увійшов у життя багатьох - і в ньому і залишиться назавжди. Вічна йому пам'ять!
Мирослав Маринович

пн, 28 жовт. 2019 о 07:49 Andrew Grigorenko <andrew.g...@gmail.com> пише:
--
Ви отримали це повідомлення, оскільки ви підписані на групу "Фонд Генерала Петра Григоренка" у Групах Google.
Щоб скасувати підписку на цю групу та більше не отримувати повідомлень із неї, надішліть електронний лист на адресу grigorenko_u...@googlegroups.com.