Контакт с групата

akafazov

to Greenteambg
Здравейте, казвам се Ангел Кафазов. Разгледах вашят блог
http://econewsbul.blogspot.com/ но за съжаление не мога да коментирам
по статиите и не намерих никакъв друг начин да се свържа с вас. Липсва
мейл или каквито и да са други данни, затова пиша тук, ако може някой
да ми отговори и да ми даде някаква информация за връзка като име на
автора на сайта.

Опитах се също да разгледам останалите сайтове, но Firefox 3 не ги
отваря поради проблеми със сигурността, като се опитах да игнорирам
съобщението сайта се опита да инсталира вирус.

Поздрави,
Ангел

Arven Vechernicata

to green...@googlegroups.com
Здравейте, казвам се Илияна.
Сайтовете ни са тези :
http://saveplanet-spirita.blogspot.com/
http://econewsbul.blogspot.com/
http://actionbg.blogspot.com/
http://www.greenteambg.com/
http://groups.google.com/group/greenteambg?hl=bgтези -
http://greenpeacebg.hit.bg ,
 но всички те не са толкова често посещавни..., колкото нашата група в зазз.бг -

http://www.zazz.bg/groups/green - тя е нашият най-често посещаван форум...
Създателят на групата използва псевдонима spiritа . Можете да го намерите ето тук -
http://www.zazz.bg/user:spirita

Ако има още неща да питайте- не е проблем да се обръщате към мен на този адрес или тук-
 http://www.zazz.bg/user:zaharisa

Благодаря ви за запитването. Надявам се да съм ви била максимално полезно.

S. Livingstan

to green...@googlegroups.com, akaf...@gmail.com
Здравейте и от мен,
блога http://econewsbul.blogspot.com/ се поддържа от Greenteam
Bulgaria. За съжаление няколко пъти сме уведомявани за това, че някой
страници имат проблем. Но все още никой не е уточнил точно кои са.
Предполагаме, че някой от допълнителните добавки към тях създават
проблем.
Благодарим Ви за писмото. Надяваме се, че сме били полезни.

С уважение: К.Стайков

2008/10/2 akafazov <akaf...@gmail.com>:

--
http://saveplanet-spirita.blogspot.com/

Георги Танчев

to green...@googlegroups.com
Нека опазим света от глобалното затопляне!
Нека бъдем по-добри..!
http://vbox7.com/play:76761602