Предстоящи Акции на нашата Група GREENTEAM

1 view

Spirita

to Greenteambg
Здравейте приятели, в тази дискусия може да внасяме всички интересни
предстоящи акции и събития, в които можем или имаме желание да
участваме. Надявам се да бъдем активни и да спомогнем с нещо
положително за нашият заобикалящ ни Зелен свят:)

Spirita

to Greenteambg
Oще от сега мога да ви кажа какво ще предстои след 31.05.2008г.

1. Ще се създаде план за работа през годината : Всеки който е тук ще
вземе участие
2. Ще се направят рекламни материали и ще имаме възможност да се
увеличим през лятото.
3. Ще се поработи върху сайта www.greenteambg.com
4. Ще предложа една екскурзия за 1 или 2 дена в някой хубави
туристически обекти. Вече проучвам възможността за организирана
екскурзия за 1 ден с цена 10 лв.(от рекламните екскурзии- До Рисли
манастир, Стара планина или др. интересни места).
5. Ще проучим възможността за регистриране или запазване на името ни
за България.
Давайте ако се сетите нещо!

Арвен Вечерницата

to green...@googlegroups.com
 когато се върнеш от екскурзияъта, спирит- не е зле да го направи,.. Този път ще имаш подкрепата ми.:)
--
[b]С всеки изминал ден се чувствам все по-добре и по-добре...[/b]

S. Livingstan

to green...@googlegroups.com
Ще дойдеш ли на срещата ни?
Хайде, че се заформя голям купон:)))

2008/8/18 Арвен Вечерницата <zahari...@gmail.com>:

> [...]
> път ще имаш подкрепата ми.:)

> --
> [b]С всеки изминал ден се чувствам все по-добре и по-добре...[/b]

http://saveplanet-spirita.blogspot.com/

Арвен Вечерницата

to green...@googlegroups.com
Разбира се :)