Общонародно залесяване! Да спасим и засадим 200 000 фиданки - Информация за транспорта

Green Team Bulgaria

to green...@googlegroups.com
Здравейте. Имаме договорен бус за двете посоки за цена от 980 лв. Това означава, че ако го запълним с 49 мест - цената ще излезе 20 лв на човек. Съответно ако са 20 човека ще е по 40 лв (пак по-евтино от градски-обществен транспорт). Но много е важно до утре след обед да се запишат хората, които искат да пътуват с бус http://doodle.com/yg3qumarhaxqppmv Това е срока от транспортната фирма за да го осигури. Поздрави :)  Митко

За контакти и записвания:
Доброволци по организацията:
Координатор транспорт(пътища, автобуси, коли и т.н.) - Димитър - 0889888304
Фейсбук адрес на отговорника по транспорта: https://www.facebook.com/dimitar.hrusanov

Официален адрес на събитието: https://www.facebook.com/events/202074279905179/

Тук пискаме цялата информация до сега:

Здравейте приятели и съмишленици.
Днес излиза официалната информация организирана от доброволците - Зеленият отбор на България .

Ето историята на кратко:
След влизането в НАТУРА 2000 на триторията около община Ивайловград се получава излишък от над 200 000 фиданки, подготвени за залесяване от предните няколко години в разсадника на прилежащото им Горско стопансто. Сега този разсадник се закрива и всички налични количества от малките фиданки от Цер(Quercus cerris), Акация(Robinia pseudoacacia), Черен бор(Pinus nigra) и Аризонски кипарис( Cupressus arizonica) ще бъдат унищожени(буквално).

И така...
Обявяваме масово залесяване в района на гр. Ивайловград!

Благодарим на кмета на гр. Ивайловград Диана Овчарова и на експертите към община Николай Панайотов и Златка Долапчиева, че се отзоваха на нашата молба и призив за бърза реакция по осигуряване терена за залесяване.

Важно!
Ние сме доброволци и искаме да помолим всички желаещи да присъстват на акцията, че ще е нужно вашето разбиране и подкрепа. Ако има нещо неизяснено или имате нужда от помощ се опитайте да бъдете сплотени и да си помогнете един на друг. Можете да разчитате на нас и по-долу ще видите описан плана за цялостното мероприятие, но ние не сме професионалисти и ще разчитаме и на вашата подкрепа. Всички новости и указания ще се публикуват в стената на събитието, но след премахване бутона „Изпрати съобщение до гостите” във Фейсбук решихме да се регистрирате и в групата на отбора, така ще получавате важна актуализация директно: http://greenteambgaction.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

Всичко ще бъде разпределено на няколко теми:
А – Транспорт и организация по транспорта
Б – Настаняване и организация по настаняването
В – Обща информация за терена, начина и мястото на залесяване
Г – Допълнителни особенности, координация и т.н.
Д – Обща организация за инструментите и работата с тях
Е – Задължителни, препоръчителни и пожелателни изисквания за всички участници

А – Транспорт и организация по транспорта

Обща информация http://www.bgturist.net/bg/I/IvailovgradTransport.html
Молим всички хора, които решат да дойдат да попълнят този кратък формуляр, за да знаем колко човека и кога ще дойдат, това ще ни помогне да се свържем с тях при нужда. Формуляр за всички присъстващи тук: http://www.doodle.com/3vtngqcei9e6iipx

Всички желаещи от гр. София и региона да влязат тук. Така ще организираме по най-лесния и достъпен начин всички свободни места по колите и автобусите.
Моля попълнете формуляра, с какво ще пътувате http://doodle.com/yg3qumarhaxqppmv
Моля попълнете формуляра, с какво ще пътувате http://doodle.com/g8vz4nnvir7bsvg3
Моля попълнете формуляра, с какво ще пътувате http://doodle.com/yp8wneahtk37nney
>Организация по транспорта от Стара Загора и Ямбол.
Моля попълнете формуляра, с какво ще пътувате
http://www.doodle.com/w6ss2ahvcthcdxmz

Б – Настаняване и организация по настаняването

Начините са няколко: Квартири, хотели, бунгала, спални чували и палатки.
>Хотели и – Направете си резервация и самостоятелно уточнване.
Спане от 9 до 15лв.
http://ivailovgrad.bghotelite.com/
http://www.hoteli.ltd.bg/a35-ivailovgrad.htm
http://www.nextbgtrip.com/city.php?c=40
http://ivailovgrad.com/%D1%85%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%B2-%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4/

http://maps.google.com/maps/ms?msid=214664473578484641673.0004bc7cc8fb8b837b8c1&msa=0&ll=41.53364%2C26.091671&spn=0.098816%2C0.154324

> След пристигане ви препоръчваме директно да се включите към акцията, понеже няма да имаме никакво време. А вечерта ще си почиваме.

> Ако е възможно ще си направим лагерен огън, но местата са сухи и ви молим за изключителна бдителност и будност.

В – Обща информация за терена, начина и мястото на залесяване

Точното място и подробна информация ще получите на електронните си пощи, поради факта, че очакваме допълнителна информация. За целта се регисрирайте тук: http://greenteambgaction.blogspot.com/2012/03/blog-post.html
Количествата фиданки за сега са следните:
120 000 цер 2 и 4 годишен
Акация 9600 бр.-2г.
Черен Бор
- 66 000 4г.
- 10 000 2г.
Аризонски кипарис
- 1200бр. 6г.

Г – Допълнителни особенности, координация

> За хората на палатковия лагер си носете:
- Дрехи за сезона(температура от 9 градуса вечерта до 18-20 градуса през деня), шалте, спален чувал, вода, храна, дрехи за смяна, тоалетни принадлежности
- Молим всички да си събират отпадъците разделно(ако е възможно) и да си ги изхврлят след напускането на обекта за залесяване и палатковия лагер.
- Телефоните на доброволите, които организират мероприятието са:
Vivakom 0878973054 Калин
M Tel 0884935926 Калин
> За всякакви въпроси можете да използвате формуляр за въпроси. Така ще ни помогнете ако няколко човека имат един и същ въпрос. Въпроси тук: http://ask.fm/Greenteam

Д – Обща организация за инструментите и работата с тях

За да бъдем ефективни е нужно почти всички да имаме някакъв инструмент. Ние ще имаме доброто желание да закупим малка част от инструментите, друга част ще наемем от горските стопанства в района на София и Ивайловград, трета част изцяло разчитаме на вас.
Ще са нужни: Прави лопати, кирки, мотики, тесли и мечът на Колесов
Ако някой има желание да си вземе мечът на Колесов тук: https://www.facebook.com/events/396700757007854/

Ако не са ви омръзнали формулярите ще се радваме ако си отбележите, с какъв инструмент мислите да дойдете, така ще знаем до колко ще е успешна акцията.
Моля ако вземете инструмент от някой, след това да го върнете отново.
Организация по описа на всички инструменти: http://doodle.com/gy38zwxqtuuhvwzi

Е – Обобщени указания и изисквания

>Задължителни изисквания
– да бъдете внимателни и да си следите пътя и общите указания предварително
- да сте прочели цялата информация към събитието
- да няма наркотици
- да си приберем целия отпадък, който генерираме на местата
- да полеем дори с малко вода всяка фиданка, която засадим! Носете си големи бутилки с обикновена вода- над 10л. Разпределете си 2-3 или повече туби с вода за всички ваши засадени фиданки.
-да спазваме точните указания за засаждането на фиданките- ще получите подробна информация за това
- да следите за обществения ред в групата и палатковия лагер, да запазим тишина след 22.30 вечерта за да сме свежи за другия ден. Стартираме в 8.30ч. сутринта в неделя 8.04.12г.

>Препоръчителни изисквания
- носете си храна-сандвичи, спален чувал, шалте, дрехи за преобличане,
- носете си инструменти, ръкавици за работа, шапки за слънцето,
-Музикални инструменти, телескопи, бинокли, фотоапарати – вечерта ще си направим лагерни огньове и мини концерти с печени картофи и звездно настроение.
- Всеки да си вземе някакво количество фиданки и да ги засади до 5 дена в района където живее. Можете да си направите малко паркче, да обогатите градината, междублоковото пространство и т.н., и т.н.

Целият текст по организацията на това мероприятие можете да си изтеглите от тук:
https://docs.google.com/document/d/1_zLRIMBhr5Ixo3X_1fobr0XldXBxBjPOwsgDd_OLlOI/edit

Зеленият отбор се стреми ...http://youtu.be/NkNQOSkm7tw

Важно 2!;)
За всички, които имат желание да участват, но нямат пари за транспорт да ми пишат на лични бележки или на мейла green...@gmail.com

Доброволци по организацията:
Общ координатор Калин - Зеленият отбор 0878973054

Координатор транспорт(пътища, автобуси, коли и т.н.) - Димитър - 0889888304

Координатор настаняване(палатки, хотели, квартири и т.н.) Калин Георгиев 0886203658

Помощник координатор транспорт и настаняване(момчето е Красимир от Ивайловград) - 0883460097-Красимир

@30=870F8O 8 ?;0= 70 AJ18B85B> 2 209;>23@04.doc

Green Team Bulgaria

to green...@googlegroups.com
Здравейте на всички,
 това, което ще спомена е много важно и е основна информация за събитието, което всички ние организираме и участваме.
Моля да си разпечатате тази информация а при нужда и картите, които са внедрени, като препратки за всеки елемент от дейностите и местата!

1. Маршрута от големите градове на България минава през Харманли:
- От София през Хасково и Харманли - 341км. Пример през София - Отсечката от Любимец до Ивайловград минава прз много завои, планински части и ограничения на скоростта. Ако нямате Зелена карта, това е най-приемливия път.
- От София през Чирпан, Харманли, Гърция, Ивайловград - Пример през София Най-добър и спокоен път - 342км. основно магистрали! Препоръчваме го на всички! Носете си лични карти! Внимание! Ако нямате зелена карта- застраховка, е желателно да подходите само през България!
От Бургас> Виж картата ТУК
От Варна> Виж картата Тук
От Пловдив> Виж картата Тук
Съвет:
- Не се подлъгвайте по най-краткия път!
- Направете си технически преглед на МПС-то за да сте сигурни в него!
- Зареждайте гориво в България(за тези, които минават през Гърция)
-Подгответе си всички документи за вас и вашия автомобил! Проверете застраховките и т.н. Ако минавате през Гърция си направете Зелена карта за 3 дена.

2. Срещата в Ивайловград
Първа група 6.4.12г.
>Тръгване на голямата група от София : Среща в 7.00ч. на 50м. след караулката след цариградско шьосе по магистралата за Пловдив(на 7км. след спирка Плиска) Виж карта Тук
Забележка: Всеки шофьор си отговаря за събиране на пасажерите! Уговаря се с тях в по-ранен час и подходящи за всички места!
>Срещата 1-ва> е в центъра на Ивайловград, пред фонтана- 12.00ч.-13.00ч. в центъра на града, карта Тук

>Следваща 2-ра> среща в разсадника 13.10ч.-13.40ч.(на 4км. от центъра на града) виж картата Тук
> Среща 3> На местата за засаждане. Първият ден 6.04.12г. ще е нужно да направим ръчна почвоподготовка. Това включва:
- Изкопаване на 25-30см. дупка в земята, изчистване коренища и треви в рамките на 15-20 см. радиус около самата дупка. Запълване на дупката. Изкопаването на дупки става с кирки, мотики и прави лопати. Схемата е следната. Редовете са на 2м. един от друг. Във всеки ред слагаме през 80см. по една фиданка от Цер(
Quercus cerris). За целта ползваме информацията от Технологичени планове за залесваяне от Държавната агенция по горите,Приложение 3 към чл.11, ал.1 и Наредба № 2 от 2 февруари 2009 г. за залесяване и инвентаризация на горските култури.
Работим до 18.00-19.00ч. Ще приложим така наречената частична почвоподготовка - направа на дупки, които веднага след това се запълват. Ако групата за 7-ми април не успее да си осигути транспорт, ще започнем и с директно засаждане на фиданките.
На другата сутрин се срещаме в 8.00ч. на разсадника(има карта по-горе). Вземаме около 4500 фиданки и тръгваме към терена. През това време друга част от нас започват направата на дупки(като не трябва да има отворени дупки, защото влагата изчезва и се затруднява прихващането).
Работим до 12.30. Почивка до 13.15ч. и отново работим до 19.00ч. с периодични почивки.
Забележка:
- На тези 3 срещи се обяснява всичко свързано с местата и начините на засаждане, описание на палатковия лагер и другите опции за спане и настаняване.
- Могат да се вземат минимално количества фиданки- с прави лопати

Втора група 7.4.12г.
Пристигате и се настанявате в палатковия лагер или(ако е лошо времето всички ще можем да се настаним в спортния салон на местното училище- Това е новината за деня- Благодарности на Краси от Ивайловград и на директрката на училището!).
Ведага след това е желателно да дойдете на терена. Той се намира на 15мин. от града. Ще оставим указания за точното му местоположение на кафето до фонтана в центъра на гр. Ивайловград

Също така ще можете да се допитате до нас:

Калин - координатор
- 0878973054 Vivacom
- 0884935926 M Tel

Митко - отговорник транспорт
- 0889888304

Калин Георгиев - отговорник настаняване
- 0886203658

Краси от Ивайловград - Местен координатор
- 0883460097

Green Team Bulgaria

to green...@googlegroups.com

1. Информация по транспорта:

- Зелена карта за пътя през Гърция няма да е нужна! Само ако се минава през страна извън EU!
- Ще публикуваме информацията редовно в тази тема на Гугъл групи и на страницата на събитието: https://www.facebook.com/events/202074279905179/ . В някой случаи ще слагаме експресна информация в канала на Twitter https://twitter.com/#!/GreenteamBG
Ако не сте ориентирани с транспорта попитайте : https://www.facebook.com/dimitar.hrusanov ДИМИТЪР-0889888304
Ако още не сте наясно как ще пътувате, следете списъците за транспорт:
> [...]

>Организация по транспорта от Стара Загора и Ямбол.
Моля попълнете формуляра, с какво ще пътувате

2. Информация за спането и настаняването:
- Можете да останете на палатка - Носете си шалте и спален чувал. Палатковият лагер ще се оформи след изясняване точното място на терена. Информация ще можете да получите от кафето в центъра на Ивайловград до фонтана. Там ще оставим указания ако не успеете да дойдете на първите срещи.
- Можете да останете във физкултурния салон на СОУ "Христо Ботев" в града(ако времето се влоши)
- Можете да си наемете квартира - цени от 9-15лв.(има списък в първоначалната информация)
Препоръки за носене: Фенерче, носни кърпички
Подробности има в общата информация на събитието.

3. Информация за храната:
- Желателно е да си носите сандвичи, защото отиваме на терени извън града.
- За вечерта ще направим лагерен огън и може да си изпечем картофи. Тази седмица е все още в пости и ще спазим тези християнски повели.
- Можете да си носите вода, термоси за кафе и чай.

4. Информация за времето
- Има вероятност от превалявания! Това е прекрасна новина за всички фиданки на полето!
Препоръки за носене:
- Хубави обувки (ако нямате непромокаеми си носете найлонови торбички - 4 бр.)
- Дъждобран или непромокаеми дрехи (ако нямате ще се опитаме да вземем няколко дъждобрана в повече).
- Топли дрехи за вечерта(но не много-поради ограничение в багажа, нали на връщане ще носим фиданки).