GCC2009: ECDSAwithSHA384 cryptography algorithm for OpenJDK project (blog post)

Pantelis Koukousoulas

to greek-co...@googlegroups.com, Kostis Anagnostopoulos
Καλησπέρα,

Ορίστε και το blog post για το δεύτερο από τα "projects μου", την επίλυση
του προβλήματος/μυστηρίου της μη ύπαρξης του ECDSA με SHA384 hash
αλγορίθμου στο OpenJDK:

http://polytechnitis.blogspot.com/2009/07/gcc09-sha384withecdsa-openjdk-detective.html

Ο δημήτρης (ή οι υπόλοιποι χρήστες Fedora) ίσως θελήσετε να υποβάλλετε
ένα bug report στο πακέτο της βιβλιοθήκης nss ώστε να υποστηρίζει κρυπτογραφία
ελλειπτικών καμπυλών (ECC) by default από εδώ και στο εξής.

Τη Gentoo θα την αναλάβει μάλλον ο Κώστας ή εγώ και τις debian/ubuntu τις
αναλαμβάνω επίσης εγώ ευχαρίστως. Πακέτα για ubuntu jaunty με το διορθωμένο
openjdk θα υπάρχουν στο ppa μου πιθανότατα εντός της ημέρας.

@Κωστής: Σε παρακαλώ ρίξε κι εσύ μια ματιά αν έχω γράψει τίποτα
λάθος και πες μου να το διορθώσω.

Φιλικά,
Παντελής