μετα-διαμονή

Christos Bacharakis

to greek-co...@googlegroups.com
Καλησπέρα σε όλους! Λίγες μέρες απομένουν ακόμη για "την επόμενη μέρα" και σιγά σιγά κανονίζω τις λεπτομέρειες του ταξιδιού μου. Επειδή έρχομαι από μακριά (Θεσσαλονίκη) έλεγα μιας που θα κατέβω να καθόμουν και μερικές μέρες παραπάνω 2-3 (γιατί όχι και περισσότερες) στο camping ή εάν μπορούσε κάποιος Chaniolugitis να με φιλοξενήσει για να μπορέσω να δω την όμορφη Κρήτη καλύτερα. Υπάρχει κάποιος που θέλει ή θα μείνει και αυτός κάποιες μέρες ακόμη;

--
Christos Bacharakis
cmp...@gmail.com

Pantelis Koukousoulas

2009/6/23 Christos Bacharakis <cmp...@gmail.com>:

> [...]
> Chaniolugitis να με φιλοξενήσει για να μπορέσω να δω την όμορφη Κρήτη
> καλύτερα. Υπάρχει κάποιος που θέλει ή θα μείνει και αυτός κάποιες μέρες

Σίγουρα αξίζει να μείνεις παραπάνω (ειδικά αν είναι η πρώτη φορά που έρχεσαι
στα μέρη μας :)

Νομίζω τα παιδιά έχουν προβλέψει για όλη τη βδομάδα οπότε θα υπάρχει σίγουρα
κόσμος στο camping και μετά το event. Αν θέλεις και για ακόμα
παραπέρα, δε νομίζω
ότι θα έχεις πρόβλημα φιλοξενίας ;)

Christos Bacharakis

to greek-co...@googlegroups.com

2009/6/23 Pantelis Koukousoulas <pkt...@gmail.com>

Απλά επειδή θα κατέβω με αεροπλάνο πρέπει να κανονίσω συγκεκριμένη ημερομηνία διαμονής.

Pantelis Koukousoulas

to greek-co...@googlegroups.com
> Απλά επειδή θα κατέβω με αεροπλάνο πρέπει να κανονίσω συγκεκριμένη
> ημερομηνία διαμονής.

Λαμπρά, για ποιές μέρες ενδιαφέρεσαι;

Christos Bacharakis

> [...]

2009/6/23 Pantelis Koukousoulas <pkt...@gmail.com>

> Απλά επειδή θα κατέβω με αεροπλάνο πρέπει να κανονίσω συγκεκριμένη

Έλεγα να κάτσω μέχρι και το επόμενο Σαββατοκύριακο. Να φύγω δηλαδή μετά την Παρασκευή 10 Ιούλη.

Pantelis Koukousoulas

to greek-co...@googlegroups.com
> Έλεγα να κάτσω μέχρι και το επόμενο Σαββατοκύριακο. Να φύγω δηλαδή μετά την
> Παρασκευή 10 Ιούλη.

Εννοείς να αναχωρήσεις τη δευτέρα? Μπορείς να μείνεις σπίτι μου ή να κανονίσουμε
καμμία εκδρομή π.χ., μπάλο/γραμβούσα ή μονή πρέβελη για το παρασκευοσάββατο
και να σε φιλοξενήσω την κυριακή. Το σπίτι μου είναι πολύ κοντά στο αεροδρόμιο.

Christos Bacharakis

to greek-co...@googlegroups.com

2009/6/23 Pantelis Koukousoulas <pkt...@gmail.com>

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα μπορώ να φύγω την Δευτέρα. Αλλιώς μπορώ να φύγω και από την Παρασκευή και μετά.

Christos Bacharakis

to greek-co...@googlegroups.com

2009/6/23 Christos Bacharakis <cmp...@gmail.com>

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα μπορώ να φύγω την Δευτέρα (15). Αλλιώς μπορώ να φύγω και από την Παρασκευή (12) και μετά.
Αν και Σάββατο (13) ή Κυριακή (14) θα ήταν το ιδανικότερο.

Pantelis Koukousoulas

to greek-co...@googlegroups.com
> Αν δεν υπάρχει πρόβλημα μπορώ να φύγω την Δευτέρα (15). Αλλιώς μπορώ να φύγω
> και από την Παρασκευή (12) και μετά.
> Αν και Σάββατο (13) ή Κυριακή (14) θα ήταν το ιδανικότερο.

Δυστυχώς, επειδή υπάρχει μία περίπτωση να παρουσιάζω μία εργασία
εκείνη τη βδομάδα
υπάρχει μία πιθανότητα να μη μπορώ να σε συνοδέψω σε εκδρομές κλπ. Αν
θέλεις πάντως
μέρος για να μείνεις, πολύ ευχαρίστως, extra δωμάτιο υπάρχει και είναι
στη διάθεσή σου :)

Christos Bacharakis

to greek-co...@googlegroups.com

2009/6/23 Pantelis Koukousoulas <pkt...@gmail.com>

Λοιπόν, τελικά τα εισιτήρια που λέω να κλείσω είναι: Μετάβαση 3 Ιούλιος 2009 και επιστροφή 10 Ιούλιος 2009 καθώς είναι και τα ποιο οικονομικά. Επίσης τίθεται θέμα συνέχισης των διακοπών μου στην Χαλκιδική εάν φύγω αργότερα.

Pantelis Koukousoulas

> [...]
> τίθεται θέμα συνέχισης των διακοπών μου στην Χαλκιδική εάν φύγω αργότερα.

Όπως σε βολεύει καλύτερα :)

Elias Chrysoheris

to greek-co...@googlegroups.com
Τώρα είδα τα mail του Χρήστου (σχεδίαζα μια πλακέτα πριν...). Χρήστο πολύ
πιθανό να μπορώ κι εγώ να σε φιλοξενήσω (αν και δεν ξέρω πότε θα έρθουν τα
ανήψια μου και οι υπόλοιποι Αθηναίοι). Όμως, νομίζω ότι θα μπορέσει να
βολευτεί η κατάσταση. Don't worry. Απλά πες μας τις ημέρες που θα κάτσεις και
τα υπόλοιπα βρίσκονται!