Reporting In

Christos Bacharakis

to greek-co...@googlegroups.com
Hello to all!
Κάπου άκουσα ότι για αυτούς που θα έρθουν Παρασκευή Χανιά έχει σουβλάκια. Που κάνω sign up? Θα είμαι Χανιά την Παρασκευή στις 12.25. Έτσι λέει η πτήση μου, αλλά μην ξεχνάμε ότι είμαστε στην Ελλάδα οπότε γράψε 12.40 να είμαστε μέσα ;)
Κανείς άλλος για σουβλάκια;

--
Christos Bacharakis
cmp...@gmail.com

Elias Chrysoheris

On Monday 29 June 2009 19:36:46 Christos Bacharakis wrote:
> [...]
> Που κάνω sign up? Θα είμαι Χανιά την Παρασκευή στις 12.25. Έτσι λέει η
> πτήση μου, αλλά μην ξεχνάμε ότι είμαστε στην Ελλάδα οπότε γράψε 12.40 να

Μα καλά, από τις 12:40 το μεσημέρι θα τρώμε σουβλάκια; Καλό!!!!

Christos Bacharakis

to greek-co...@googlegroups.com

2009/6/29 Elias Chrysoheris <elia...@cha.forthnet.gr>

Θα ξεκινήσουμε με τσίπουρα, ρετσίνες, σουβλάκια...