Compiling του openoffice

Pantelis Koukousoulas

to ELLAK Members List, greek-co...@googlegroups.com
Λοιπόν από ότι λένε οι τύποι του openoffice, χρειάζεται πάνω από 12
ώρες για να γίνει
compile φυσιολογικά (στην πράξη στάνταρ θα βγουν διπλάσιες) και 10GB χώρο.

Για να μην τελειώσει λοιπόν το event πριν από το compile του
openoffice χρειαζόμαστε
ένα μηχάνημα με τουλάχιστον 12GB RAM για tmpfs και όσα πιο πολλά cores γίνεται.

Οι επιλογές μας είναι:

1) To τέρας / grid που έλεγε ο Χρήστος ότι θα διαχειρίζεται

2) Ένα extra large instance στο EC2 (15G RAM, 4 Virtual Cores) το οποίο όμως θα
μας κοστίσει κανένα 50άρικο για 2 μέρες (μπορούν άραγε αυτά να τα
καλύψουν οι χορηγοί;)

3) Να κάνουμε ένα distcc cluster με τα 15 laptop όλων των
συμμετεχόντων και να ελπίζουμε
ότι θα δουλέψει.

4) Αν έχει κάποιος ένα τέτοιο τέρας και μπορεί να το κρατά μαζί του
(λίγο υπερβολικό)
ή να το έχει προσβάσιμο μέσω ssh (πιο λογικό).

Άλλες ιδέες?

Pantelis Koukousoulas

to greek-co...@googlegroups.com
Χμμ, τώρα που το σκέφτομαι περισσότερο, το patch που πρέπει να αναπτύξουμε
είναι σχετικά μικρό, οπότε ίσως το θέμα λύνεται με ένα μεγάλο εξωτερικό
δίσκο όπου θα έχει ήδη ένα ccache ενός πρόσφατου snapshot
(και τα ίδια τα sources/objects πιθανόν).

Disk space is cheap οπότε μάλλον αυτό βολεύει περισσότερο.

Manolis Kiagias

to greek-co...@googlegroups.com, ELLAK Members List
Pantelis Koukousoulas wrote:
> Λοιπόν από ότι λένε οι τύποι του openoffice, χρειάζεται πάνω από 12
> ώρες για να γίνει
> compile φυσιολογικά (στην πράξη στάνταρ θα βγουν διπλάσιες) και 10GB χώρο.

Θα ήθελα να τους βγάλω ψεύτες αλλά...
Το δίκο μου build system θέλει λιγότερο από 12 ώρες πάντως - εφόσον έχει
κατεβάσει τα sources και με χρήση ccache

> [...]
> καλύψουν οι χορηγοί;)
>
> 3) Να κάνουμε ένα distcc cluster με τα 15 laptop όλων των

Δεν ξέρω για τις άλλες λύσεις, αλλά αυτό με το cluster των laptop
αμφιβάλλω αν θα πετύχει. Άσε που οι δίσκοι τους θα είναι πιο αργοί από
το θάνατο.

> 4) Αν έχει κάποιος ένα τέτοιο τέρας και μπορεί να το κρατά μαζί του
> (λίγο υπερβολικό)
> ή να το έχει προσβάσιμο μέσω ssh (πιο λογικό).
>
> Άλλες ιδέες?

Το δικό μου build σύστημα είναι προσβάσιμο μέσω ssh, και http:

http://artemis.freebsdgr.org

και η βασική του δουλειά είναι package building. Έχει ήδη κάνει build
το openoffice κάμποσες φορές και έχει μέσα και τα sources. Τέρας όμως
δεν είναι (Pentium 4 με 2G RAM) απλώς έχει αρκετό δίσκο και γρήγορο (1TB
stripe). Δώδεκα ώρες δεν θέλει, αλλά σίγουρα πάμε για "nightly builds" ;)

Theodoros G. Karounos

to greek-co...@googlegroups.com, ELLAK Members List, Dimitris Korbetis, Kostas Papadimas
Μπορούμε να εξασφαλίσουμε πρόσβαση σε ισχυρό μηχάνημα στο ΕΔΕΤ ή στο
ΕΜΠ, ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που θέλουμε ώστε να γίνε
γρήγορα το compile;

Θ.Καρούνος

--

2009/6/29 Manolis Kiagias <son...@otenet.gr>:

--
Πριν εκτυπώσετε αυτό το μήνυμα, σκεφθείτε το περιβάλλον! Ένα χαρτί
λιγότερο! - http://karounos.gr/blog/

Pantelis Koukousoulas

2009/6/29 Theodoros G. Karounos <t.kar...@gmail.com>:

> Μπορούμε να εξασφαλίσουμε πρόσβαση σε ισχυρό μηχάνημα στο ΕΔΕΤ ή στο
> ΕΜΠ, ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που θέλουμε ώστε να γίνε
> γρήγορα το compile;

Υπάρχουν διάφορα setups που να μπορούν να διευκολύνουν τη δουλειά μας:

1) Αν υπάρχουν πάνω από 12 GB RAM και πολλά cores (π.χ., 4) είμαστε μια χαρά
γιατί μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε tmpfs και να μην αγγίζουμε το σκληρό καθόλου.

2) Αν έχει ένα γρήγορο RAID και αρκετή RAM (π.χ., 4GB) και 4 cores είναι επίσης
αρκετά καλό.

3) Να είναι απλά 64-bit (ώστε να μπορούμε να κάνουμε build και για x86
και για x86_64
στο ίδιο μηχάνημα) και να έχει αρκετό χώρο στο δίσκο και ήδη ένα build
έτοιμο για κάθε
αρχιτεκτονική ώστε να κάνουμε compile μόνο τα αρχεία που αλλάζουμε.

Αν έχουμε ssh πρόσβαση σε αυτό πριν το event μπορούμε εμείς να
ξεκινήσουμε αυτά τα builds.
Διαφορετικά μπορεί να το κάνει και οποιοσδήποτε άλλος.
Το τελευταίο snapshot του openoffice μπορεί να αποκτηθεί με:

svn co http://svn.services.openoffice.org/ooo/tags/DEV300_m50/

και μετά έχει μια μικρή διαδικασία που περιγράφεται στο

http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Building_OpenOffice.org

Βοηθάει αυτό;

Φιλικά,
Παντελής

Dimitris Glezos

to greek-coding-camp
2009/6/29 Pantelis Koukousoulas <pkt...@gmail.com>:

Τόσο αυτό, όσο και ένα Amazon EC2 είναι μια χαρά σενάρια.

Οι χορηγοί μας υποστηρίζουν για όλες τις απαραίτητες υποδομές του
GCC/09. Η χρηματική υποστήριξη που χρειάζεται το EC2/XL μου ακούγεται
ένα πολύ λογικό (και αρκετά μικρό) ποσό.

--
Dimitris Glezos
Founder and Chief Engineer, Indifex

Transifex: The Multilingual Publishing Revolution
http://www.transifex.net/ -- http://www.indifex.com/

Theodoros G. Karounos

to greek-co...@googlegroups.com
Έχουμε επίσημο compile του Ελληνικού openoffice 3.1;

Pantelis Koukousoulas

2009/7/16 Theodoros G. Karounos <t.kar...@gmail.com>:

> Έχουμε επίσημο compile του Ελληνικού openoffice 3.1;

Επίσημο compile δηλαδή επίσημο build? Τα παιδιά που έκαναν το testing
θα γνωρίζουν καλύτερα αλλά νομίζω όχι :(

Φιλικά,
Παντελής