Πρόβλημα με Meteor και React: Όταν τρεχω σε production mode βγάζει σφάλμα ενώ σε μη producton όχι

Dimitrios Desyllas

to GreeceJS
Καλησπέρα,
Με λένε Δεσύλλα Δημήτριο και έχω ευρείς γνώσεις πρόγραμματισμού σε αρκετές γλώσσες όπωε PHP, Python και Javascript.
Γράφω στην λίστα επειδή θέλω μια βοήθεια σχετικά με αυτό το ζήτημα:

https://stackoverflow.com/questions/45329558/meteor-with-react-i-get-me-is-not-defined-when-i-run-the-build-application#comment77631966_45329558

Σε απλά Ελληνικά σε ένα meteor project όταν το χτίζω για procuction η το τρέζχω σαν production λαμβάνω το εξής σφάλμα στον browser console:

me is not defined

Το πρόβλημα έχει να κάνει με minification και έχω την εξής απορία:

Πως θα βρω γιατί το minification του meteor δίνει αυτό το πρόβλημα;

Έχετε καμιά ιδέα;