Anyone?
tha exoume ena trapezaki, fernei o ka8enas to laptop tou kai arazoume :DGrhgorh grammh internet ktl ktl.
tha exoume ena trapezaki, fernei o ka8enas to laptop tou kai arazoume :DGrhgorh grammh internet ktl ktl.
On Mar 28, 5:27 pm, "Christos V. Stathis" <chst...@gmail.com> wrote:
> Θα περάσω κι εγώ.
>
> 2011/3/28 menu kostas <stavroulakis06...@gmail.com>
>
>
>
>
>
>
>
> > stis 9 tou mina pou einai kai oi omilies gia ta android tha eimai sigoura
> > apo to prwi
>
> > Στις 28 Μαρτίου 2011 5:08 μ.μ., ο χρήστης Jon Romero <darks...@gmail.com>έγραψε:
>
> > akrivws :D
>
> >> 2011/3/28 Yorgos Pagles <y.pag...@gmail.com>
>
> >>> On Mar 28, 2011, at 4:39 PM, Jon Romero wrote:
>
> >>> tha exoume ena trapezaki, fernei o ka8enas to laptop tou kai arazoume :D
> >>> Grhgorh grammh internet ktl ktl.
>
> >>> Οπότε ουσιαστικά απλά όσοι θέλουν περνάνε μια βόλτα για άραγμα και απλά
> >>> καλό θα ήταν να γνωρίζετε τι ώρα περίπου θα είναι ο καθένας εκεί. Μάλλον ένα
> >>> από τα δύο απογεύματα ούτως ή άλλως θα πέρναγα μια βόλτα οπότε τα λέμε εκεί.
>
> >>> Fun times!
>
> >>> 2011/3/28 menu kostas <stavroulakis06...@gmail.com>
>
> >>>> ti akrivws tha kanoume ekei?egw to psinw pantws
>
> >>>> Στις 28 Μαρτίου 2011 4:26 μ.μ., ο χρήστης JonRomero <darks...@gmail.com
Hmoun egw! Tha eimai kai aurio meshmeraki!