OpenFest - We want help!

25 views
Skip to first unread message

JonRomero

unread,
Mar 28, 2011, 9:26:47 AM3/28/11
to greece-gtug
Παίδες θα έχουμε spot στο OpenFest και θέλουμε άτομα που θα μπορέσουν
να είναι εκεί (μαζί με εμάς).

Anyone?

menu kostas

unread,
Mar 28, 2011, 9:30:11 AM3/28/11
to greec...@googlegroups.com
ti akrivws tha kanoume ekei?egw to psinw pantws

Alexandros Cardaris

unread,
Mar 28, 2011, 9:34:53 AM3/28/11
to greec...@googlegroups.com
Και εγώ μέσα είμαι απλά έχω μερικές ερωτήσεις... που; πότε; πώς;   :p


2011/3/28 menu kostas <stavroul...@gmail.com>



--

Organizer at Google Technology User Group of Piraeus
Electronic Engineer at Hellenic Civil Aviation Authority
Undergraduate Student of Informatics and Telecommunication at University of Athens


Jon Romero

unread,
Mar 28, 2011, 9:39:37 AM3/28/11
to greec...@googlegroups.com
edw perissoteres info:
http://openfest.teipir.gr/

2011/3/28 Jon Romero <dark...@gmail.com>
tha exoume ena trapezaki, fernei o ka8enas to laptop tou kai arazoume :D
Grhgorh grammh internet ktl ktl.

Fun times!

2011/3/28 menu kostas <stavroul...@gmail.com>

Jon Romero

unread,
Mar 28, 2011, 9:39:15 AM3/28/11
to greec...@googlegroups.com
tha exoume ena trapezaki, fernei o ka8enas to laptop tou kai arazoume :D
Grhgorh grammh internet ktl ktl.

Fun times!

2011/3/28 menu kostas <stavroul...@gmail.com>
ti akrivws tha kanoume ekei?egw to psinw pantws

Yorgos Pagles

unread,
Mar 28, 2011, 9:46:13 AM3/28/11
to greec...@googlegroups.com
On Mar 28, 2011, at 4:39 PM, Jon Romero wrote:

tha exoume ena trapezaki, fernei o ka8enas to laptop tou kai arazoume :D
Grhgorh grammh internet ktl ktl.


Οπότε ουσιαστικά απλά όσοι θέλουν περνάνε μια βόλτα για άραγμα και απλά καλό θα ήταν να γνωρίζετε τι ώρα περίπου θα είναι ο καθένας εκεί. Μάλλον ένα από τα δύο απογεύματα ούτως ή άλλως θα πέρναγα μια βόλτα οπότε τα λέμε εκεί.

Jon Romero

unread,
Mar 28, 2011, 10:08:09 AM3/28/11
to greec...@googlegroups.com
akrivws :D

2011/3/28 Yorgos Pagles <y.pa...@gmail.com>

menu kostas

unread,
Mar 28, 2011, 10:23:20 AM3/28/11
to greec...@googlegroups.com
stis 9 tou mina pou einai kai oi omilies gia ta android tha eimai sigoura apo to prwi

Christos V. Stathis

unread,
Mar 28, 2011, 10:27:19 AM3/28/11
to greec...@googlegroups.com
Θα περάσω κι εγώ.

2011/3/28 menu kostas <stavroul...@gmail.com>

George Lennon

unread,
Apr 9, 2011, 9:15:07 AM4/9/11
to greece-gtug
Είναι κανένας εδώ (teipir) σήμερα?

On Mar 28, 5:27 pm, "Christos V. Stathis" <chst...@gmail.com> wrote:
> Θα περάσω κι εγώ.
>

> 2011/3/28 menu kostas <stavroulakis06...@gmail.com>


>
>
>
>
>
>
>
> > stis 9 tou mina pou einai kai oi omilies gia ta android tha eimai sigoura
> > apo to prwi
>

> > Στις 28 Μαρτίου 2011 5:08 μ.μ., ο χρήστης Jon Romero <darks...@gmail.com>έγραψε:
>
> > akrivws :D
>

> >> 2011/3/28 Yorgos Pagles <y.pag...@gmail.com>


>
> >>> On Mar 28, 2011, at 4:39 PM, Jon Romero wrote:
>
> >>> tha exoume ena trapezaki, fernei o ka8enas to laptop tou kai arazoume :D
> >>> Grhgorh grammh internet ktl ktl.
>
> >>> Οπότε ουσιαστικά απλά όσοι θέλουν περνάνε μια βόλτα για άραγμα και απλά
> >>> καλό θα ήταν να γνωρίζετε τι ώρα περίπου θα είναι ο καθένας εκεί. Μάλλον ένα
> >>> από τα δύο απογεύματα ούτως ή άλλως θα πέρναγα μια βόλτα οπότε τα λέμε εκεί.
>
> >>> Fun times!
>

> >>> 2011/3/28 menu kostas <stavroulakis06...@gmail.com>


>
> >>>> ti akrivws tha kanoume ekei?egw to psinw pantws
>

> >>>> Στις 28 Μαρτίου 2011 4:26 μ.μ., ο χρήστης JonRomero <darks...@gmail.com

Jon Romero

unread,
Apr 9, 2011, 2:01:55 PM4/9/11
to greec...@googlegroups.com

Hmoun egw! Tha eimai kai aurio meshmeraki!

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages