Επειδή δεν θα έχω την τύχη να βρεθώ στο Ι/Ο και επειδή πιστεύω ότι και άλλοι θα έχουν το ίδιο πρόβλημα, αποφάσισα να τρέξω το Extended. Δήλωσα συμμετοχή για το Piraeus GTUG πριν από περίπου δύο εβδομάδες όμως ακόμα δεν έχω ψαξει για χώρο.
Θα ήταν πάντως πραγματικά τέλειο να γίνει μαζί με το Greece GTUG σε ένα ενιαίο χώρο!
Θα τα πούμε και από κοντά στις 23!
Φιλικά,
Αλέξανδρος