Επόμενη συνάντηση & Google IO

36 views
Skip to first unread message

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Feb 1, 2011, 10:43:51 AM2/1/11
to greec...@googlegroups.com
Τι γίνεται παίδες, εγώ και ο Γιάννης και μάλλον ο Γιάννης Δοξαράς λέμε να πάμε Google IO οπότε θα σας μεταφέρουμε και τις εξελίξεις.

Για το επόμενο event σκεφτόμαστε να ειναι javascript oriented. Οι ομιλίες που λέμε να γίνουν είναι

- WebGL
- AppengineJS
- GWT

Τι λέτε

Alexandros Cardaris

unread,
Feb 1, 2011, 10:51:46 AM2/1/11
to greec...@googlegroups.com
Καλησπέρα σε όλους,

Το Google I/O είναι πραγματικά μία μεγάλη εμπειρία και όντως οι εξελίξεις που θα μας μεταφέρετε θα βοηθήσουν πάρα πολύ την κοινότητας και όχι μόνο. Προσωπικά πιστεύω ότι η θεματολογία για το επόμενο event είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.

Φιλικά,
  Αλέξανδρος


2011/2/1 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>



--

Προπτυχιακός φοιτητής Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Ε.Κ.Π.Α
Ηλεκτρονικός στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

Undergraduate Student of Informatics and Telecommunication at University of Athens
Electronic Engineer at Hellenic Civil Aviation Authority


Panagiotis Astithas

unread,
Feb 3, 2011, 5:18:33 AM2/3/11
to greec...@googlegroups.com
Μμμμ, web technologies, σλουρπ!

Dionysis Zindros

unread,
Feb 3, 2011, 7:27:17 AM2/3/11
to greec...@googlegroups.com
Καλησπέρα παιδιά. Θα χαρώ να σας μιλήσουμε για WebGL μαζί με τον συνάδελφό μου Πέτρο Αγγελάτο.

Παναγιώτη σ' ευχαριστούμε και για την πρόσκληση. Θα ήθελα να ακούσω τι ακριβώς ενδιαφέρει την κοινότητα και τι μορφή έχουν οι ομιλίες για να κανονίσουμε τι θα σας δείξουμε. :-)

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Feb 3, 2011, 7:33:20 AM2/3/11
to greec...@googlegroups.com
Περιμένουμε και τον τρίτο ομιλητή και θα κάνουμε τη κουβέντα. Σε γενικές γραμμές θέλουμε 20-30 λεπτά θεωρητικά και στη δική σας περίπτωση ένα μικρό demo για το wow effect :)

Γενικά αυτές οι παρουσιάσεις είναι πιο intro και θα έχουμε 10 λεπτά για ερωτήσεις.

Ο τίτλος του event είναι extreme javascript :)

Dionysis Zindros

unread,
Feb 7, 2011, 7:51:20 AM2/7/11
to greec...@googlegroups.com
Έγινε. Ποια ακριβώς ημερομηνία θα είναι, πού, και τι ώρα;

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Feb 7, 2011, 7:59:03 AM2/7/11
to greec...@googlegroups.com
Εχουμε ένα θέμα με τον 3ο speaker, πάμε για 1-2 Μαρτίου

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Feb 27, 2011, 2:14:04 PM2/27/11
to greec...@googlegroups.com
Τετάρτη 17 Μαρτίου πώς σας φαίνεται;
Γνωρίζει κανείς κάποιον που να ασχολείται με GWT;

Christos V. Stathis

unread,
Feb 27, 2011, 2:33:26 PM2/27/11
to greec...@googlegroups.com
Τετάρτη είναι 16. Πέμπτη είναι 17.

2011/2/27 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Feb 28, 2011, 1:56:33 AM2/28/11
to greec...@googlegroups.com
Nαι Τετάρτη. Γενικά Τετάρτες βολεύει πιο πολύ κόσμο

Panagiotis Astithas

unread,
Feb 28, 2011, 3:26:28 AM2/28/11
to greec...@googlegroups.com, Panayiotis Papadopoulos
2011/2/27 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>:

> Τετάρτη 17 Μαρτίου πώς σας φαίνεται;
> Γνωρίζει κανείς κάποιον που να ασχολείται με GWT;

Τετάρτη 16/3 είναι ΟΚ. Όσο για GWT, τόσο εγώ όσο και ο Χρήστος Στάθης
δουλεύουμε με GWT πάνω από 3 χρόνια τώρα.

--
Panagiotis Astithas
http://astithas.com

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Feb 28, 2011, 3:28:17 AM2/28/11
to Panagiotis Astithas, greec...@googlegroups.com
Τέλεια, οπότε Παναγιώτη εσύ είσαι μέσα για AppengineJS και να πούμε στο Στάθη για GWT;

2011/2/28 Panagiotis Astithas <pas...@gmail.com>



--
Panagiotis Papadopoulos
Web Architect
http://6pna.com - http://twitter.com/panosjee

Christos V. Stathis

unread,
Feb 28, 2011, 3:45:32 AM2/28/11
to greec...@googlegroups.com
Δεν ήταν τυχαίο που ρώτησα αν είναι Τετάρτη ή Πέμπτη. Την Τετάρτη θα είμαι Κύπρο οπότε sorry. Σε άλλη συνάντηση ευχαρίστως.

2011/2/28 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>

Jon Romero

unread,
Feb 28, 2011, 3:55:23 AM2/28/11
to greec...@googlegroups.com

Tetarth einai duskolh mera. Mallon pame gia pempth.

Panagiotis Astithas

unread,
Feb 28, 2011, 3:57:23 AM2/28/11
to greec...@googlegroups.com, Jon Romero
Μια χαρά είναι και η Πέμπτη.

2011/2/28 Jon Romero <dark...@gmail.com>:

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Feb 28, 2011, 4:00:35 AM2/28/11
to greec...@googlegroups.com, Jon Romero
Στάθη μπορείς την Πέμπτη τότε ή κάποια άλλη ημερομηνία πιο πριν / πιο μετά;

Christos V. Stathis

unread,
Feb 28, 2011, 4:01:47 AM2/28/11
to greec...@googlegroups.com
Πέμπτη 17/3 είναι OK.

2011/2/28 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Feb 28, 2011, 4:35:29 AM2/28/11
to greec...@googlegroups.com
Αφού είστε εσείς οι 2 ΟΚ αν είναι και ο Διονύσης το κλείνουμε :)

Dionysis Zindros

unread,
Feb 28, 2011, 4:37:10 AM2/28/11
to greec...@googlegroups.com
Ναι, κι εγώ είμαι ΟΚ :)

2011/2/28 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>:

Panagiotis Astithas

unread,
Mar 14, 2011, 7:42:58 AM3/14/11
to greec...@googlegroups.com, Dionysis Zindros
Η απεργία των ΜΜΜ της Πέμπτης 17/3 μας επηρεάζει ή όχι;

2011/2/28 Dionysis Zindros <dion...@gmail.com>

Ναι, κι εγώ είμαι ΟΚ :)

2011/2/28 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>:
> Αφού είστε εσείς οι 2 ΟΚ αν είναι και ο Διονύσης το κλείνουμε :)

Christos V. Stathis

unread,
Mar 14, 2011, 7:56:49 AM3/14/11
to greec...@googlegroups.com, Panagiotis Astithas, Dionysis Zindros
Νομίζω ότι θα έχει λεωφρορεία. youdrive.gr is your friend.

2011/3/14 Panagiotis Astithas <pas...@gmail.com>

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Mar 15, 2011, 1:39:28 AM3/15/11
to greec...@googlegroups.com
Μας επηρέαζει :( Θα το μεταφέρουμε 23 , μπορείτε εσείς; Και θα προσθέσουμε εξαιρετική παρουσία ;)

Christos V. Stathis

unread,
Mar 15, 2011, 1:54:53 AM3/15/11
to greec...@googlegroups.com

Τετάρτη 23 είμαι οκ.

Panagiotis Astithas

unread,
Mar 15, 2011, 4:01:06 AM3/15/11
to greec...@googlegroups.com, Panayiotis Papadopoulos
2011/3/15 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>

 Μας επηρέαζει :( Θα το μεταφέρουμε 23 , μπορείτε εσείς; Και θα προσθέσουμε εξαιρετική παρουσία ;)

Αν είναι για εξαιρετική παρουσία, ΟΚ :-)

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Mar 16, 2011, 3:35:58 AM3/16/11
to greec...@googlegroups.com, Panayiotis Papadopoulos
Χρήστο και Στάθη θέλετε να γράψω κάποιο τίτλο  / link δίπλα στα ονοματά σας για την ανακοίνωση;

Panagiotis Astithas

unread,
Mar 16, 2011, 4:06:14 AM3/16/11
to greec...@googlegroups.com, Panayiotis Papadopoulos
2011/3/16 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>

Χρήστο και Στάθη θέλετε να γράψω κάποιο τίτλο  / link δίπλα στα ονοματά σας για την ανακοίνωση;

Μπορείς να του μιλάς στον ενικό, ένας είναι :-)

Christos V. Stathis

unread,
Mar 16, 2011, 4:48:16 AM3/16/11
to greec...@googlegroups.com, Panayiotis Papadopoulos
Χρήστος και Στάθης είναι το ίδιο πρόσωπο δηλαδή εγώ :-) Βάλε απλώς Software Developer (το "Unbelievably genius software guru" μπορεί να ακουστεί κάπως υπεροπτικό :-))

2011/3/16 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>

Panayiotis Papadopoulos

unread,
Mar 16, 2011, 4:58:48 AM3/16/11
to Christos V. Stathis, greec...@googlegroups.com
χαχα ήθελα να γράψω παναγιώτη και στάθη αλλά το regexp έπιασε 2 μικρά ονόματα που ικανοποιήσαν το pattern :)

2011/3/16 Christos V. Stathis <chs...@gmail.com>

Χρήστος και Στάθης είναι το ίδιο πρόσωπο δηλαδή εγώ :-) Βάλε απλώς Software Developer (το "Unbelievably genius software guru" μπορεί να ακουστεί κάπως υπεροπτικό :-))


2011/3/16 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>
Χρήστο και Στάθη θέλετε να γράψω κάποιο τίτλο  / link δίπλα στα ονοματά σας για την ανακοίνωση;

Reply all
Reply to author
Forward
Message has been deleted
0 new messages