Παναγιώτη σ' ευχαριστούμε και για την πρόσκληση. Θα ήθελα να ακούσω τι ακριβώς ενδιαφέρει την κοινότητα και τι μορφή έχουν οι ομιλίες για να κανονίσουμε τι θα σας δείξουμε. :-)
Τετάρτη 16/3 είναι ΟΚ. Όσο για GWT, τόσο εγώ όσο και ο Χρήστος Στάθης
δουλεύουμε με GWT πάνω από 3 χρόνια τώρα.
--
Panagiotis Astithas
http://astithas.com
Tetarth einai duskolh mera. Mallon pame gia pempth.
2011/2/28 Jon Romero <dark...@gmail.com>:
2011/2/28 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>:
Ναι, κι εγώ είμαι ΟΚ :)
2011/2/28 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>:
> Αφού είστε εσείς οι 2 ΟΚ αν είναι και ο Διονύσης το κλείνουμε :)
Τετάρτη 23 είμαι οκ.
Μας επηρέαζει :( Θα το μεταφέρουμε 23 , μπορείτε εσείς; Και θα προσθέσουμε εξαιρετική παρουσία ;)
Χρήστο και Στάθη θέλετε να γράψω κάποιο τίτλο / link δίπλα στα ονοματά σας για την ανακοίνωση;
Χρήστος και Στάθης είναι το ίδιο πρόσωπο δηλαδή εγώ :-) Βάλε απλώς Software Developer (το "Unbelievably genius software guru" μπορεί να ακουστεί κάπως υπεροπτικό :-))2011/3/16 Panayiotis Papadopoulos <pano...@gmail.com>
Χρήστο και Στάθη θέλετε να γράψω κάποιο τίτλο / link δίπλα στα ονοματά σας για την ανακοίνωση;