Вже сьогодні о 14:00 тематичний день Здоров’я (Health) Марафону КНУ "Об'єднані наукою"

Сектор Проєктної Діяльності

to gran...@googlegroups.com
Шановні колеги,
сьогодні 16.11.2022 о 14:00 в аудиторії 148 головного корпусу Університету у форматі живого спілкування (offline) розпочнеться тематичний день Здоров’я (Health) Марафону КНУ "Об'єднані наукою" (Дні науки в КНУ для КНУ)

В межах заходу відбудеться постерна сесія (аудиторія 148) та круглий стіл (мала (викладацька) зала буфету).
Основна ідея - це познайомити науковців/аспірантів і адміністраторів науки з науковими напрямами діяльності різних підрозділів Університету за тематикою Здоров’я (Health).

Порядок денний:
Кластер: Здоров’я/Health offline
14:00 - 15:00 Постерна сесія, networking /ауд.148 головного корпусу
15:00 - 15:30 Кава-пауза /food&creative space*
15:30 - 16:00 Виступ з «історією успіху» та презентація грантових можливостей /food&creative space
16:00 - 17:20 Design thinking /food&creative space
17:20 – 17:30 Підведення підсумків робочого дня /food&creative space
*- мала зала їдальні головного корпусу

Ознайомтесь з дайджестом міжнародних грантових можливостей за кластером Здоров'я, який Ви знайдете в додатку до листа, адже сьогодні відбудеться інтерактивний брейнштормінг за новими конкурсами кластеру програми Горизонт Європа.

З повагою
сектор проєктної діяльності
HEALTH DIGEST.pdf

Roman Melnik

to Сектор Проєктної Діяльності, gran...@googlegroups.com
Доброго дня!

Колеги, перепрошую, я вже давно не працюю у КНУ. Прошу видалити мою адресу із розсилки.

Дякую!

Все буде Україна!!!

16 ноября 2022, 10:57:04, от "Сектор Проєктної Діяльності" <gran...@gmail.com>:

--
Ви отримали це повідомлення, оскільки ви підписані на групу "Проєктна діяльність КНУТШ" у Групах Google.
Щоб скасувати підписку на цю групу та більше не отримувати повідомлень із неї, надішліть електронний лист на адресу grantndch+...@googlegroups.com.

--

WARNING!

Information contained in this message is confidential and is solely assigned for the addressee. If you have erroneously received this message, please note that dissemination, copying, distribution or usage of this message is strictly prohibited and please, notify the sender and delete the message. Thank you for your understanding.