Fwd: VB: Mystisk bil nyss i Långbro

Lennart Bengtsson

to grannsam...@googlegroups.com

Skickat från min iPad

Vidarebefordrat brev:

Från: Lars Waller <law...@telia.com>
Datum: 29 januari 2017 12:47:38 CET
Till: 'Lennart Bengtsson' <lennarti...@hotmail.com>
Ämne: VB: Mystisk bil nyss i Långbro

Hej Lennart

Såg nyligen en vit minibuss, Volkswagen, på Stubbängsvägen, men mörktonade rutor. LT-registrerad, EBO 202, om det kan vara till någon hjälp.

Vänligen Lasse Waller

Från: Peter A Berggren <berggre...@gmail.com>
Datum: 28 januari 2017 07:47:32 CET
Till: "grannsam...@googlegroups.com" <grannsam...@googlegroups.com>
Ämne: Mystisk bil nyss i Långbro
Svara till: grannsam...@googlegroups.com

Efter 0700 idag noterades en minibuss i silver med svarta rutor. Oklart om det var någon dekal på sidan. Möjligen en Nissan.

Först ståendes länge med motor igång på Spindelvägen, därefter försvann den.

Noterades 0733 på Tallspinnarvägen (förlängning av Spindelvägen) men avvek då jag närmade mig för kontroll.

Jag har sökt i området utan att finns den igen. Dessvärre inget reg.nr. eller signalement.

Noteras liknande fordon stå utanför fastighet tillsynes utan anledning, vänligen tipsa polisen och tag gärna egen kontakt för att höra om man söker någon.

Ha en fortsatt härlig helg Älvsjö-grannar!

Peter

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "Grannsamverkan125" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till grannsamverkan...@googlegroups.com.