Merhaba

M. Onur Sahin

to grails-...@googlegroups.com
Merhaba,

Grubunuza yeni katıldım, Grails ile bir süredir ben de geliştirme yapmaktayım. Eğer hala Grails ile çalışan varsa elimden geldiğince yardımcı olabilirim =)

Muhammet S. AYDIN

to grails-...@googlegroups.com
selamlar onur

hosgeldin gruba. grup pek etkin degil ancak sorusu olan sordugunda elimizden geldigince cevaplamaya calisiyoruz. yardimlarin icin simdiden tesekkurler sana da. :)

sevgili grup, freenode networku uzerinde bir irc kanali acsak mi grails-tr diye? :)

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Grails Türkiye" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için grails-turkiy...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

--
Muhammet S. AYDIN