Grails Kaynak

Çağlar Turkurka

to grails-...@googlegroups.com
Merhaba arkadaşlar acaba Grails ve Groovy ile ilgili önereceğiniz kaynaklar varmı.Kaynak türü Kitap olabilir veya iyi anlatımlı siteler olabilir.Grails in kendi sayfası hariç orayı inceliyorum çünkü.şimdiden teşekkürler.

Ersin YILDIZ

to grails-...@googlegroups.com
Merhabalar. Ben şu adresten faydalanmıştım, belki sizin de işinize yarar.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Grails Türkiye" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için grails-turkiy...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

--
Ersin YILDIZ
Karadeniz Teknik Üniversitesi