S.O.L.'s Team (Sistemes Operatius Lliures)

Sergi Blanco Cuaresma

to gpltar...@googlegroups.com, Joan Baptista

Bon dia!

Els companys de S.O.L's Team (liderat per Joan Baptista) estan preparant una "Linux Install Party" al Cafè SOL (C/ Ciutat de Reus 4, molt aprop de l'estació de tren de Salou). Ens han transmès que estarien encantats de comptar amb l'ajuda o l'assistència general de membres de GPL Tarragona.

A banda, també organitzen trobades de forma regular que us podrien interessar, teniu més informació al seu espai web:

Us animo a participar i compartir l'experiencia amb la resta que no hi podem ser!

Sergi Blanco-Cuaresma.

--
[aka Marble]
  Web Personal :: http://www.marblestation.com

ruy...@avellanadigital.com

to gpltar...@googlegroups.com
Estic de vacances fins al 21/05/2015, per emergencies podeu contactar amb in...@avellanadigital.com o trucar al 977 300 673

Santiago Frías Moreno

to gpltar...@googlegroups.com, joanba...@gmail.com
Es bona idea...¿Que necessiteu? Audiència, mitjans, :-?
  A mi m'agradaria participar com a oient, just per la meva afició al embedded linux (RaspPi, BBone, ...), i d'altres mitjans per prototipus.

Santi.