Acadèmia o semblant per classes de programació per nens

Tomàs Reverter Morelló

to gpltar...@googlegroups.com
Bon dia!!

Coneixeu alguna acadèmia, taller o persona que donin classes de programació des de nivell 0 per a nens d'uns 13-14 anys? M'han preguntat i no em ve ninguna al cap… A ser possible per la zona de Tarragona o Reus, i sobre els llenguatges de programació estan oberts a qualsevol llenguatge :P Però si no és C++ millor!!! No vull trencar l'inoncència del pobre nen amb punters i voids…. jejeje

Salut!

Tomàs Reverter

Oscar Rodriguez

to gpltar...@googlegroups.com
HolaTomas,
Si necesitan a alguien y pagan dime algo. Dime algo al mail o mobil
Gracias/

Oscar
662162979

2012/4/19 Tomàs Reverter Morelló <shi...@gmail.com>