Dissabte Festa Ubuntu 13.10 a Tarragona

Ferran Reyes

to gpltar...@googlegroups.com
Bones!

Aquest dissabte tenim l'oportunitat de tenir la festa Ubuntu a la província de Tarragona. Aquest cop a Flix!

És el primer cop que es fa a les Terres de l'Ebre i hi haurà tallers d'impressió 3D i robòtica força divertits.

Aquí teniu la nota de premsa i més informació:

sfrias

to gpltar...@googlegroups.com
M'agradaria anar, però tinc básket de les nenes.

Ja coincidirem a un altra ocasió.

Salutacions.

Santiago.

--
No imprimir si no es necesario. Protejamos el Medio Ambiente.
Do not print if not necessary. Protect the Environment.
| sfr...@gmail.com >
+------------------oOO-------------/
| | | |
ooO Ooo
Este mensaje se dirige exclusivamente a su destinatario y puede
contener información privilegiada o confidencial. Si no es vd. el
destinatario indicado, queda notificado de que la utilización,
divulgación y/o copia sin autorización está prohibida en virtud de la
legislación vigente.
Si ha recibido este mensaje por error, le rogamos que nos lo
comunique inmediatamente por esta misma vía y proceda a su
destrucción.

This message is intended exclusively for its addressee and may contain
information that is CONFIDENTIAL and protected by professional
privilege.
If you are not the intended recipient you are hereby notified that
any dissemination, copy or disclosure of this communication is
strictly prohibited by law. If this message has been received in
error, please immediately notify us via e-mail and delete it.

Aquest missatge s'adreça exclusivament al seu destinatari i pot
contenir informació privilegiada o confidencial. Si no és vostè. el
destinatari indicat, queda notificat que la utilització, divulgació i
/ o còpia sense autorització està prohibida en virtut de la legislació
vigent.
  Si ha rebut aquest missatge per error, li preguem que ens ho
comuniqui immediatament per aquesta mateixa via i procedeixi a la seva
destrucció.

Vanessa Galcera

to GPL Tarragona
Bon dia

Hi ha algun programa amb els horaris? És pel matí? per la tarda? No ho vec a l'enllaç.

Gràcies!!

Vanessa Galcerà
Co-founder & Manager of TarracoDroid
Organizer of GDG Tarragona

Blog personal

Ferran Reyes

to gpltar...@googlegroups.com

Bones Vanessa,

Pots entrar a www.ubuntu.cat/FestaSaucy i allà trobaràs el link amb els horaris. Dura de 10h del matí a les 19h de la tarda.

Salut!

Enviat des del telèfon

Sergi Blanco Cuaresma

to gpltar...@googlegroups.com

Acabo d'afegir la notícia a la pàgina de l'associació per a que arribi a més gent :-)

Gràcies Ferran!

Sergi Blanco.

2013/11/8 Ferran Reyes <fr.lli...@gmail.com>

--