canviar la ROM del mòvil?

1 view

joan ferrus lannoye

May 9, 2014, 4:12:01 PM5/9/14
to gpltar...@googlegroups.com

Bona tarda,

volia preguntar-vos si heu canviat mai la ROM del mòvil, no es tema de software lliure però potser hem podeu donar alguna idea.

Tinc un smartphone molt sencill LG E400 Optimus L3, i sempre el tinc ple, no puc ni guardar un número a la agenda sense haver de borrar alguna cosa abans.

No puc guardar un contacte a l'agenda encara que tingui 8 megas de memoria de sistema, que suposo que hauria de ser suficient. de memòria de sistema té uns 160 MB que deu ser molt poc perquè no tinc casi aplicacions i sempre estic borrant per arreglar el problema.

Tinc 798 MB lliures de "disc dur" i una tarja SD de 8 gigues casi buida, aquest no és el problema doncs. No hem deixa crear nous contactes a la tarja SIM, ni en la conta de gmail desde el mòvil, hem diu que no hi ha memòria.

Es poden crear contactes a la tarja SD i que el movil els pugui llegir igual que si estiguessin a la SIM o en un altre lloc?

He trobat aquests tutorials per a rootear, flashear i posar una nova ROM, sembla que amb això cambien força les característiques de memòria del mòvil i tens més espai, algú ha fet algo semblant? Val la pena provar-ho? Què hauria de mirar si hem canvio el mòvil per a que no hem passi el mateix? La memoria RAM és on es guarden les aplicacions i agenda? I al "disc dur" i a la SD només fotos i videos?

Disculpeu tantes preguntes a la vegada.

Gràcies

Joan

https://www.youtube.com/watch?v=SgzFlcWOI4Y

http://www.youtube.com/watch?v=WYPsvK0rpsg

Daemonium

May 9, 2014, 4:25:04 PM5/9/14
to gpltar...@googlegroups.com

hola,
Abans de res, fes copia de seguretat de tot el que tinguis al movil.
Pasat per htcmania. com que hi trobaràs respostes i ajuda.  Consell, posa cyanogenmod si ho trobes.

salut!

--
--
Subscripciones :: http://groups.google.es/group/gpltarragona?hl=es

joan ferrus lannoye

May 11, 2014, 6:17:46 PM5/11/14
to gpltar...@googlegroups.com
Gràcies Toni, faré còpia si hem decideixo a tocar tot plegat. He mirat la pàgina que hem dius i més o menys comenten el mateix que el tutorial, no la coneixia, ja hem va bé si per si hem surten més dubtes.

Vaigi molt bé!
Joan

Date: Fri, 9 May 2014 22:25:04 +0200
Subject: Re: [GPL Tarragona] canviar la ROM del mòvil?