Install Party

Ferran Reyes

to gpltar...@googlegroups.com
Bones!

Hi ha membres de la GPL per la URV que s'animin a organitzar amb Grumets una install party a la universitat?

Podriem aprofitar la sortida d'Ubuntu però també podriem oferir Elementary, Debian, Fedora o altres.

Que us sembla?

--
Ferran Reyes

4leix0f

to gpltar...@googlegroups.com, fr.lli...@gmail.com
Bones Ferran!
no sé si podré ajudar-te gaire doncs visc a Cambrils i poc vaig pel
campus sescelades, tanmateix segur que puc donar un cop de mà el dia de
la Install Party a fer colla com a mínim ;), sempre que sigui passat el
15 del mes vinent, doncs fins llavors estic enfeinat amb el Hackmeeting
(que aquest any s'organitza a Ca la Fou, prop d'Igualada, per si algú
s'anima a venir-hi :D).
Jo darrerament he pensat de provar xubuntu per màquines més veteranes,
si bé a màquines joves Ubuntu i LinuxMint em semblen el millor, junt
amb Fedora pels més techies, i de Debian també podem portar alguna iso,
i si algú s'anima jo em comprometo a instal·lar-li ArchLinux amb
ArchBang o a pèl :DD

ja diràs alguna cosa, per cert, qui són els Grumets?

saluti
4leix0f

EL Fri, 28 Sep 2012 18:14:14 +0200
Ferran Reyes <fr.lli...@gmail.com> escrigué:

Ferran Reyes

to 4leix0f, gpltar...@googlegroups.com
El 29 de setembre de 2012 13:54, 4leix0f <ale...@tinet.cat> ha escrit:
[...]

Genial, si ho fem compto amb tu :)

ja diràs alguna cosa, per cert, qui són els Grumets?

L'associació de joves de pirates de catalunya, a la URV anem fent cosetes vàries (des de campanyes contra una taxa de 0,71€ per imprimir amb usb, exigir estàndards oberts i tansparència al govern o tallers d'OpenStreetMap)

4leix0f

to gpltar...@googlegroups.com, fr.lli...@gmail.com
OK!

EL Sat, 29 Sep 2012 15:13:33 +0200
Ferran Reyes <fr.lli...@gmail.com> escrigué:

Sergi Blanco Cuaresma

to gpltar...@googlegroups.com

Genial l'iniciativa! Teniu pensades dates? Perquè potser cap a finals de desembre podríem intentar organitzar les jornades anuals de GPL Tarragona i seria interessant fer-ho coincidir, potser fent una jornada de conferències i una altra d'install party.

En qualsevol cas, també compteu per fer l'anunci de l'esdeveniment a la web de l'associació.

Sergi.

2012/9/30 4leix0f <ale...@tinet.cat>

--
[aka Marble]
  Web Personal :: http://www.marblestation.com

Ferran Reyes

to gpltar...@googlegroups.com

El 1 d’octubre de 2012 11:32, Sergi Blanco Cuaresma <marble...@gmail.com> ha escrit:
[...]

Bones Sergi, a finals de desembre crec que és xungo per que hi haurà classes tan sols fins al 21 i hi haurà gent d'examens. Però crec que mitjans de novembre o principis de Desembre estaria bé! +1 a fer-ho coincidir!

Les jornades anuals de GPL es poden fer tan sols a finals de Desembre? Feu reunions d'organització d'aquestes? m'agradaria apropar-m'hi :)

Sergi Blanco Cuaresma

to gpltar...@googlegroups.com

2012/10/2 Ferran Reyes <fr.lli...@gmail.com>

Les jornades anuals de GPL es poden fer tan sols a finals de Desembre? Feu reunions d'organització d'aquestes? m'agradaria apropar-m'hi :)

Deia finals de desembre perquè serà quan baixi a Tarragona i és quan puc ajudar més, però si és més convenient fer-ho abans i hi ha gent implicada, no veig inconvenient :-)

L'organització la fem sempre per mail, ja hem tingut l'experiència de fer reunions presencials i acabem proposant moltes idees sense portar-les a terme.

Per les jornades necessitem trobar 4 ponents que puguin fer una xerrada de 30 minuts (+15 de preguntes) en una tarda concreta i a partir d'aquí tot és bastant fàcil (reserva la sala de graus de la URV, disseny de la publicitat, nota de premsa, etc). Si teniu en ment possible ponents, podeu proposar-los (o oferir-vos vosaltres mateixos) amb temàtiques que siguin d'interés general (no cal que siguin estrictament de programari lliure).

I per l'install party, entenc que seria necessàri una sala amb connexions a internet i electricitat per a que la gent pugui portar el seu portàtil. Això seria parlar-ho a la URV.

Sergi.