recep
Al yoruz..
Ancak hiçbir toplulu un gelisim platformu mail sunucusu d nda google ya da yahoogroup kurmas n istemiyoruz..
Bili imci arkada lar n 12 farkl grubunu kapatt rd k, bu konuyu bayramdan sonraki toplant da gündem yapacakt m, arada kaynad malesef L
* * *
Sevgiyle,
M.
From:
gp-dis...@googlegroups.com [mailto:gp-dis...@googlegroups.com] On Behalf Of Recep Hepta
Sent: Friday, December 29, 2006
3:49 PM
To: gp-dis...@googlegroups.com
Subject: merhaba
merhabalar
bu mailimi al yor musunuz ?
--
Recep Hepta