merhaba

0 views
Skip to first unread message

Recep Heptaş

unread,
Dec 28, 2006, 9:17:23 AM12/28/06
to Gelişim Platformu Dış Ticaret Kulübü
yeni grubumuz hepimize hayırlı olsun :)

recep

Recep Heptaş

unread,
Dec 29, 2006, 8:49:29 AM12/29/06
to gp-dis...@googlegroups.com
merhabalar
 
bu mailimi alıyor musunuz ?

--
Recep Heptaş

Mehmet TUZEL

unread,
Dec 29, 2006, 9:12:24 AM12/29/06
to gp-dis...@googlegroups.com, rhe...@gelisimplatformu.org, recep...@gmail.com

Al yoruz..

Ancak hiçbir toplulu un gelisim platformu mail sunucusu d nda google ya da yahoogroup kurmas n istemiyoruz..

Bili imci arkada lar n 12 farkl grubunu kapatt rd k, bu konuyu bayramdan sonraki toplant da gündem yapacakt m, arada kaynad malesef L

 

* * *

Sevgiyle,

M.

 


From: gp-dis...@googlegroups.com [mailto:gp-dis...@googlegroups.com] On Behalf Of Recep Hepta
Sent: Friday, December 29, 2006 3:49 PM
To: gp-dis...@googlegroups.com
Subject: merhaba

 

merhabalar

 

bu mailimi al yor musunuz ?

--
Recep Hepta


Recep Heptaş

unread,
Dec 29, 2006, 9:39:57 AM12/29/06
to gp-dis...@googlegroups.com
ok abi böyle bir kara varsa uyar z biz toplant da dtk üyelerinin payla m n artt r c bir grup kurma karar alm t k. e er gp sitesi üzerinden böyle bir uygulama yapabilirsek çok iyi olur

29.12.2006 tarihinde Mehmet TUZEL <mtu...@gelisimplatformu.org> yazm :
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages