ÜCRETSİZ PIC KURSU

eğitimci

to Görüntü İşleme
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINDAN ONAYLI AVRUPA BİRLİĞİNDE DE
GEÇERERLİ SERTİFİKA
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, İL ÖZEL İDARESİ VE İSTANBUL
TİCARET ODASI İŞBİRLİĞİNCE DÜZENLENEN;
MİKROİŞLEMCİLER
VE
MİKRODENETLEYİCİLER PİC PROGRAMLAMA

MİKRODENETLEYİCİLER (PİC PROGRAMLAMA)
-Mikroişlemciler ve özellikleri
-Mikrodenetleyici çeşitleri
-PIC 16F84 mikrodenetleyiciye program yükleme
-ASM koduyla program yazma
-PIC BASIC kodu ile program yazma
-PIC 16F877 mikrodenetleyiciyi programlama
-Mikrodenetleyici ile uygulama devreleri yapma

*Kursun verileceği yer: KOCASİNAN ŞEHİT SAMET KIRBAŞ ENDÜSTRİ MESLEK
LİSESİ
*Kurs ücreti: yok
*Katılım şartı: Herkes katılabilir(16 yaş üstü)
Adres: KOCASİNAN EML Kocasinan Merkez Mah. Kızılelma cad. no:16
Bahçelievler/ İstanbul
*Kurstan hiçbir şekilde ücret istenmeyecektir.
*Kurslar MEB-İL ÖZEL İDARESİ-İTO işbirliğince ücretsiz olarak
Düzenlenmektedir, kursa devam zorunluluğu vardır.
*Kursun başlangıç tarihi: Ekim başı.
Kurs süresi: akşamları: 18.30 - 21.00 arası
*Kursun toplam süresi:300 saat
Kursiyerlerin ev iş ve zaman durumlarına göre ayarlamalar
yapılabilir.
İLETİŞİM:Mail Adresi : syak...@gmail.com
Gsm:0505 526 39 69