Fwd: OKR: Yeni Nesil Performans Değerlendirme Sistemi Hk.

Nurşen Görseldil-sanat

to gorseldi...@googlegroups.com

---------- Yönlendirilen ileti ---------
Gönderen: Sevinç Kıraç Hatem <sevin...@insankaynaklaribilgi.com.tr>
Tarih: 3 Ağu 2023 Per, saat 15:03
Konu: OKR: Yeni Nesil Performans Değerlendirme Sistemi Hk.
Alıcı: nursen.gorsen <nursen...@gmail.com>

İyi günler,

Sizleri, 05 Ağustos Cumartesi günü düzenlenecek olan "OKR: Yeni Nesil Performans Değerlendirme Sistemi" adlı eğitimimiz hakkında bilgilendirmek istiyoruz. Bu eğitim, Uluslararası Bir Şirketin Performans Sistemleri Müdürü Sn. A. Begüm Günay tarafından çevrimiçi (Live) olarak 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.

Eğitimimiz, performans sistemlerine ilişkin önemli bilgiler ve güncel konuları içeren kapsamlı bir içeriğe sahiptir. Katılımcılarımız, Sn. A. Begüm Günay'ın geniş deneyimlerinden yararlanarak pratik bilgi ve beceriler kazanma fırsatı bulacaklardır.

Eğitim kalitesini göz önünde bulundurarak, kontenjanımız 20 kişi ile sınırlıdır. Bu nedenle, katılım kararınızı en kısa sürede bizimle paylaşmanızı rica ederiz. Eğitimimize grup katılımlarında avantajlı fiyatlar sunulmaktadır.

Eğitimimize katılmak veya sorularınız için lütfen aşağıdaki iletişim bilgilerimizden bize ulaşın.

İyi çalışmalar.

M a s t e r C l a s s   -  T R

Telefon: 0 2 1 6 6 0 6 4 0 9 3

Sevinç Kıraç Hatem

Sorularınızı memnuniyetle cevaplayacağız.

--
SEVGİYLE, DOSTLUKLA ve SANATLA KALIN.*
nurşengorseldil-eğitim emekçisi &görselsanatlar işçisi