Fwd: Sayın Nursen Gorsen, Şerif Yenen’den ilginizi çekebilecek Kültür ve Seyahat Programları

2 views
Skip to first unread message

Nurşen Görseldil-sanat

unread,
Jan 30, 2022, 8:57:19 AM1/30/22
to add-turkiye, gorseldi...@googlegroups.com

---------- Yönlendirilen ileti ---------
Gönderen: Serif Yenen Travel Kültür Programları <in...@serifyenen.com>
Tarih: 29 Oca 2022 Cmt, saat 20:49
Konu: Sayın Nursen Gorsen, Şerif Yenen’den ilginizi çekebilecek Kültür ve Seyahat Programları
Alıcı: Nursen Gorsen <nursen...@gmail.com>

Şerif Yenen’den ilginizi çekebilecek Kültür ve Seyahat Programları

Aşağıdaki görselleri düzgün görüntüleyemiyorsanız, burayı tıklayın.

Sayın Nursen Gorsen,

İçinden bir türlü çıkamadığımız bu sıkıntılı günlerde öncelikle sağlık, sonra huzur ve selamet diliyorum. En kısa zamanda her şeyin normale, hatta normalden çok daha iyiye dönmesini diliyorum.

Bu vesileyle sizleri son zamanlarda gerçekleştirdiğimiz kültür ve seyahat projelerimiz hakkında bilgilendirmek isterim.

"Istanbul Unveiled" Seyahat Belgeseli (Dokuz Ödüllü)
Toplam dokuz ödüllü “Istanbul Unveiled” isimli seyahat belgeseli artık YouTube kanalımızda ücretsiz olarak izlenebiliyor. Filmin dili İngilizce ama Türkçe dahil 13 dilde altyazısı var. Aşağıdaki görselin üzerini tıklayarak izleyebilirsiniz. Bağlantıyı arkadaşlarınızla veya yabancı dostlarınızla paylaşmaktan çekinmeyin:

Bir İnsan, Bir Mekan, Bir Lezzet
Bu video serisinin her bölümünde toplumda tanınan ve sevilen yeni bir konuğum oluyor. Konuklarıma en sevdikleri tarihi mekan ile en beğendikleri lezzeti veya bu lezzetin nerede yenebileceğini soruyorum. Ardından bu mekanlara gidiyoruz. Konuklarım arasında Güldür Güldür ekibinden Uğur Bilgin ile Aziz Aslan, Astrolog Hande Kazanova veya Demet Sabancı gibi çok değerli isimler var:

Biliyor muydunuz? (Did you know?)
Bir yıldır, “Biliyor muydunuz?” serimize kesintisiz olarak devam ediyoruz. Bir yılda Türkçe ve İngilizce 104 video yayınladık ve 50 ülkede 2 milyona yakın izlendik. Ülkemizin öne çıkan özelliklerini dünyaya duyurmaya devam edeceğiz. 1 dakikalık özet için tıklayın:

Şerif Yenen'in Online "İnsanlık Tarihi ve Göbekli Tepe" Semineri
Göbekli Tepe için, Der Spiegel "Cennet Bahçesi", Geo dergisi "insan yapımı ilk tapınak", National Geographic, "Dinlerin doğduğu yer" tanımlarını kullandı. Bunlar sansasyonel başlıklar tabii. Göbekli Tepe belki de hakkında en fazla bilgi kirliliği olan yerlerin arasında. Göbekli Tepe'yi bilimsel verilerin ışığında öğrenmek isterseniz dört bölümlük seminerimi izlemenizi öneririm. Dilerseniz bu online semineri şirketinize veya ait olduğunuz grubunuza özel olarak Türkçe veya İngilizce olarak gerçekleştirebilirim:

Prof. Dr. Mehmet Özdoğan ve Göbekli Tepe Kültür Bölgesi
Göbekli Tepe ile ilgili yanlış bilinenleri düzeltmek, kafamızdaki karışıklıkları netleştirmek amacıyla Neolitik Dönem konusunda uluslararası üne sahip Prof. Dr. Mehmet Özdoğan'a birçok soru sorduk, çok net yanıtlar aldık:

Galataport Videosu ve Galataport Gezileri
Galataport'un açılmasıyla birlikte, bu bölge artık önemli bir çekim merkezi oldu. Ben de bölgenin tarihi ve kültürel değerlerine dikkat çeken kültür gezileri düzenlemeye başladım, bu gezilerimden birini size özel olarak düzenleyebiliriz. Aşağıda hazırladığım bilgilendirme videosunu izleyebilirsiniz:

Anadolu’nun İlk İnsanı (Homo erectus)
Çoğumuzun dikkatinden kaçan bir konu: 2002 yılında Denizli'de tesadüfen bulunan bir fosilin, 1.2 milyon yaşında Homo erectus'a ait olduğu tespit edildi. Bu fosil Anadolu'daki ilk ve tek Homo erectus fosiliydi. Dört bilim insanıyla yaptığımız röportajı hararetle tavsiye ediyorum:

Şerif Yenen ile Ayasofya Sanal Gezisi
Pandemiyle birlikte kapandığımızda, "müzelere gidemiyorsak biz müzeleri size getiririz" sloganıyla yola çıktık. Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın destekleriyle Ayasofya kapalı haldeyken tüm gün çekimler yaptık, Ayasofya'yı tıpkı gezilerimde anlatır gibi anlattım. Ayasofya o zaman henüz cami olmamıştı. Aşağıdaki bağlantıdan bu sanal geziyi 2 bölüm halinde izleyebilirsiniz. Ayrıca İngilizcesi de var:

Şerif Yenen ile Online Seminerler ve Sanal Geziler
Pandemiyle birlikte uzaktan geziler yapılabileceğini ve evimizde otururken seminerler dinleyebileceğimizi öğrendik. Anadolu tarihini ve kültürünü artık evinizden keşfedebilirsiniz. Nefes kesici görseller eşliğinde, size özel yapacağımız bu online seminerleri veya sanal gezileri üyeleriniz, çalışanlarınız veya iş ortaklarınızın ilgi ve ihtiyaçlarına göre size özel hale getirebiliyoruz. Hatta profesyonel çeviri şirketleriyle iş birliği içinde, seminerlerimizi farklı dillerde simultane çeviri hizmeti eşliğinde de sunabiliyoruz:

NTV: Esrarengiz İstanbul - Yedikule
NTV’de pazar günleri 10.15’te yayımlanan “Esrarengiz İstanbul” programının Yedikule bölümünün konuğu oldum. Yedikule’de yıllardır kapalı olan bölümlere girdik, Genç Osman’ın katledildiği zindanı gördük, bol bol Yedikule konuştuk. Aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz:

İngilizce Seyahat Podcasti
Hem seyahat yazarı hem rehber olarak deneyimlerimi kullanarak, özellikle ülkemize seyahat etmek isteyen yabancılara yönelik olarak İngilizce hazırladığım bir podcast. Adı Turkish Odyssey. Her ay 1-2 bölüm ekleyeceğim. Spotify, Apple Podcast veya diğer platformlardan dinleyebilirsiniz. Yabancı dostlarınızla paylaşırsanız memnun oluruz:

Kurumunuza Özel Şerif Yenen Kültür Gezileri
Uzun zamandır ortama güvenemediğimiz için umuma açık kültür gezilerimize ara verdik. Öte yandan gezilerimizi kapalı gruplar için yapabiliyoruz. Siz de aşağıdaki gezilerden birini isterseniz size özel olarak gerçekleştirebiliriz:

Burayı tıklayarak Youtube kanalıma üye olursanız sevinirim. Üye olup bildirimleri de açarsanız, yeni videolar çıktıkça size otomatik haber gelecek.

Sağlıkla kalın. Görüşmek üzere.

Şerif Yenen

Taksim - Sıraselviler Cd. Soğancı Sk. 3/3 Cihangir Palas, 34433 Cihangir - İstanbul | Mobil Telefon: 05335911303 - in...@serifyenen.com
www.serifyenen.com - www.serifyenen.com.tr

Bu duyuruyu düzgün göremiyorsanız web görünümü için buraya tıklayın.

Bu e-postayı Şerif Yenen Travel duyurularına üye olduğunuz için alıyorsunuz. Bu duyuruları almak istemiyorsanız buraya tıklayınız.

Bu e-postayı bir arkadaşınızdan aldıysanız, bilgilendirmelerimize/duyurularımıza üye olmak için tıklayınız.

Gmail Mobil'den gönderildi

Nurşen Görseldil-sanat

unread,
Jan 30, 2022, 8:58:16 AM1/30/22
to add-turkiye, gorseldi...@googlegroups.com
Teşekkürlerimle, kolaylıklar dilerim.

30 Oca 2022 Paz, saat 16:57 tarihinde Nurşen Görseldil-sanat <nursen...@gmail.com> şunu yazdı: