Eğitimci arayışımız: Android-iOS-MS Phone programlama, İngilizce

Gökler Koçluk

to gokler...@googlegroups.com
Konudaki eğitimlerde birlikte çalışabileceğimiz, alanında uzman, deneyimli eğitimcilerle tanışmak isteriz. İlgilenenler CV'lerini, konuya "EGT-CV" yazarak şu maile iletebilirler: goklerkocluk @ gmail . com

Eğitim yeri: Üsküdar
Eğitim şekli: Planlamaya göre, ardışık günlerde gündüz, hafta sonları, veya akşam saatleri
Katılımcı profili: Mühendislik gibi teknik eğitim almış kişiler, şirket yöneticileri ve ilgili bölüm çalışanları

Not: Lütfen referanslarınızı, eğitim müfredat bilgilerini ve ücret beklentinizi mailinizde belirtiniz.

İyi çalışmalar dileriz.

Gökler Koçluk İstanbul
Koordinatör, Eğt.Uzm. Fatih Gökler
http://goklerkocluk.com