{Kahve Arası} Yaz geliyor, KesinMatematik, Kariyer ve Youtube Kanalımız

已查看 4 次
跳至第一个未读帖子

Gökler Koçluk | Eğitim-Kariyer-Yönetim-İletişim

未读,
2015年4月16日 12:22:252015/4/16
收件人
[1] Yaz geliyor
[2] KesinMatematik
[3] Kariyer
[4] Youtube kanalımız

[1] Yaz geliyor

İşlerimizi “mevsimlere” göre planlamayı seviyoruz. Ama bunu yaparken bazı şeyleri de gözden kaçırıyoruz.

Örneğin, kışın yapılacak işleri yaz aylarında, yaza bıraktığımız işleri de kış aylarında hazırlanmalıyız ki her mevsim tadında geçsin.

Böyle baktığımızda, mevsimlerin bile birbirine geçişli olduğundan bahsedebiliriz herhalde.

İster eğitimden, ister kariyerden bahsediyor olalım, durum değişmiyor.

Şikayetlendiğimiz konuları irdelediğimizde, “mevsiminde” yapalım derken aslında mevsimi kaçırdığımızı görebiliyoruz.

Yazının tamamını okumak için lütfen tıklayınız: http://goklerkocluk.com/post/116563200863/kahve-aras-yaz-geliyor-kesinmatematik-kariyer

Fatih Gökler
kahve arası.jpg
回复全部