Sınav Hazırlığı!

Gökler Koçluk | Eğitim-Kariyer-Yönetim-İletişim

to gokler...@googlegroups.com
  • Şu sıralar gençler sınav hazırlığı ile oldukça meşgul. Kimisi stres ve panik içinde, kimisi standart şekilde ders “çalışmakta”. Peki “sınav hazırlığı” ne demektir? Öğrenme'nin neresine düşer? Kariyerin neresine denk gelir?
  • “Yaşamın içinde öğrenme”, ezberlemeden öğrenme gibi kavramlarla “henüz” tanıştıramadığımız gençler, ne yazık ki “sınav hazırlığı” gibi garip bir telaş içinde zaman geçiriyorlar.
  • En bulaşıcı hastalık “stres”. Gençlere bunu bulaştıran da “biz” büyükler! Onlara “öğrenmenin” öneminden bahsedelim, sınav işin basit bir parçası kalacaktır bu durumda…
Yazının tümünü okumak için lütfen tıklayınız
sınav hazırlığı.jpg