Zapraszam na MPJwG i IXToPB

1 view

Maciej Różalski

to Polish GO players discussion list
Zapraszam do Ożarowa Mazowieckiego 13-14 stycznia 2018 na Mistrzostwa
Polski Juniorów oraz IX Turniej o Puchar Burmistrza. Szczegóły pod linkiem:

http://maciejrozalski.vot.pl/

To już niecałe dwa tygodnie!

Jednocześnie muszę uprzedzić o pewnych okolicznościach, które dla
chętnych do MPJwG mogą mieć znaczenie. Impreza została ogłoszona
11.11.2017, pod koniec listopada PSG uchwaliło "regulamin MPJwG" (do
znalezienia na www PSG) o czym zostałem poinformowany kilka dni temu.
Regulaminowe zasady przyznawania tytułów mistrzowskich w istotny sposób
różnią się od zasad ogłoszonych na tegoroczne MPJwG. Jak zawsze było w
Ożarowie wie każdy, kto był - jest opisane na stronie turnieju,
generalna zasada była taka, że PSG pozostawiało to bezpośredniemu
organizatorowi. Wedle obecnych zasad z regulaminu tytuł mistrzowski
wszechkategorii może otrzymać przysłowiowy kilkulatek o ile wygra ze
starszymi wiekowo zawodnikami - czyli regulamin usankcjonował sytuację z
ostatnich MPJwG, która to wywołała nieco kontrowersji. Regulamin nie był
konsultowany z organizatorami turnieju, nie uwzględnia żadnego okresu
przejściowego, nie uwzględnia tego, że został uchwalony już w trakcie
organizacji tegorocznych MPJwG.

Piszę o tym, ponieważ niezależnie od tego, jak ostatecznie będą
wyglądały tegoroczne MPJwG nie poczuwam się do jakiejkolwiek
odpowiedzialności za zaistniałą sytuację i nie mam zamiaru z
czegokolwiek się tłumaczyć. Sytuacja, w której wywierana jest na mnie
presja, by na dwa tygodnie przed turniejem zmienić ogłoszone nań zasady
jest dla mnie sytuacją niedorzeczną i niepoważną. Tym bardziej, że mam
swoje ustalenia ze sponsorem i nie bardzo widzę powód, żeby mi
ktokolwiek, choćby potencjalnie, robił pod przysłowiową górkę w
kontaktach z nim.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

g...@maciejrozalski.eu

to go...@man.torun.pl
W związku z zaistniałymi okolicznościami MPJwG2018 oraz IXToPB zostają
odwołane.

Katarzyna Koenig

to go...@man.torun.pl
Macku,