Zaproszenie na turniej

1 view

Wojtek Szychowiak

to jako...@yahoogroups.com, Polish GO players discussion list

Cześć!!!

Czy ktoś jeszcze czyta maile na naszych listach dyskusyjnych???
A może ich czas już minął i można je sobie odpuścić?

W każdy razie - Zapraszam na turniej 18.10.2017.

Program turnieju jest tu: http://bydgoszcz.go.art.pl/turnieje/najbliszy-turniej...

Zarejestrowani uczestnicy: http://bydgoszcz.go.art.pl/turnieje/uczestnicy-najblizszego-turnieju

Zapraszam do rywalizacji pucharowej: http://bydgoszcz.go.art.pl/puchar-ppik/klasyfikacja

Zestawienie imprez 2017 na http://bydgoszcz.go.art.pl/puchar-ppik

Do zobaczenia!

Pozdrawiam
Wojtek Szychowiak

Marek Bibro

to go...@man.torun.pl
Ja czytam. Uważam, że nie można odpuścić. Byoby to dopuszczalne jedynie wtedy, gdyby się udało zaprząc do tego AlphaGo.
Marek Bibro

g...@maciejrozalski.eu

to go...@man.torun.pl
Też czytam.

W dniu 2017-11-16 o 13:03, Marek Bibro pisze:
> [...]
> A może ich czas już minął i można je sobie odpuścić?
>
> W każdy razie - Zapraszam na turniej 18.10.2017.

Diana Błaszczyk

korektor-pressmedia.pl

to go...@man.torun.pl
Czytamy, czytamy!
Ale piszący proszeni są o dbałość o szczegóły. I na przykład nie
zapraszali na turniej, który się był odbył przed miesiącem. ;)
Pozdrawiam piszących i czytających goistów!
---
Krzysztof Szymczyk
Korektor.Opole.Pl
tel. 694 398 031

Diana Błaszczyk

to Polish GO players discussion list
Czytamy, czytamy!
Ale piszący proszeni są o dbałość o szczegóły. I na przykład nie zapraszali na turniej, który się był odbył przed miesiącem. ;)

Jak dobrze miec wnikliwego korektora na liscie ;-))

Wojtek Szychowiak

to go...@man.torun.pl
Cześć,

cieszę się, że lista jeszcze nie umarła.
Dołożę starań by ogłoszenia pojawiały się na czas.

Korzystając z okazji zapraszam też na imprezę w grudniu:
http://mp.go.art.pl/2017/pl/turnieje-towarzyszace
Powinno być sympatycznie.

Pozdrawiam
Wojtek

Wojtek Szychowiak

to go...@man.torun.pl
Aktualny Turniej odbędzie się oczywiście w listopadzie - 18.11.2017!
Niby jedna literka, a taka istotna;-) Przepraszam za wprowadzanie w błąd.

Pozdrawiam
Wojtek

W dniu 2017-11-16 o 07:40, Wojtek Szychowiak pisze:

Cześć!!!

Czy ktoś jeszcze czyta maile na naszych listach dyskusyjnych???
A może ich czas już minął i można je sobie odpuścić?

W każdy razie - Zapraszam na turniej 18.11.2017.

Przemek Dyszczyk

to go...@man.torun.pl
nigdy nie odpisywalem, bo nie bylem pewny czy wiadomosc dojdzie :)

Przemek Dyszczyk

Włodzimierz Malinowski

to go...@man.torun.pl
W Tucholi czytamy ! :)

Leszek.G...@interia.pl

to go...@man.torun.pl

W ŻORACH TEŻ

Krzysztof Urtnowski

to go...@man.torun.pl
I w łodzi czytać umiemy

W dniu 18 listopada 2017 08:45 użytkownik <Leszek.G...@interia.pl> napisał:

W ŻORACH TEŻ

Wojciech Wieczorek

to go...@man.torun.pl
Mimo, że w Bielsku też się czyta, w dobie facebooka, twittera, instagrama i czego tam jeszcze,
listy dyskusyjne są chyba medium umierającym.
A czym jest Go w dobie AlphaGo? Oto jest pytanie. Już nie uda się tak łatwo unaocznić
"wyższości" Go nad np. szachami.

Pozdrawiam,
Wojtek

Od: "Włodzimierz Malinowski" <wlodzimierz...@tuchola.pl>
Do: go...@man.torun.pl;
Wysłane: 23:09 Czwartek 2017-11-16

Sylwia Barcicka

to go...@man.torun.pl

A Poznań i czyta, i wykorzystuje to, że o AlphaGo jest głośno, do popularyzacji Go!

Pozdrawiam
Pasqda